Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
CO MAM ZROBIĆ JEŻELI KTOŚ JAKO NIE ZAREJESTROWANY KLIENT NOTORYCZNIE ROBI ZAKUPY I PODAJE FAŁSZYWE DANE I ZMYŚLONE NUMERY TELEFONÓW A ALLEGRO NALICZA MI OPŁATY ZA TRANSAKCJE KTÓRYCH NIE BYŁO.
Występować o zwrot prowizji 😞
OCZYWIŚCIE WYSTĘPUJĘ ALE NIE MAM NAWET MOŻLIWOŚCI TEGO OPISAĆ. WNIOSEK O ZWROT TO PORAŻKA DLA SPRZEDAJĄCYCH.
Kiedy ostatnio wysylales wniosek o zwrot prowizji ?
Od 26 marca robisz to "jednym kliknięciem" w zakladce zamówienia
Jesli klient zadeklarowal oplacenie przesylki i nie wplacil to zwrot prowizji masz bardzo czesto natychmiastowy.
Wiekszym problemem jest pobraniowka, zwrot prowizji dostaniesz jednak masz strate w postaci dwoch wysylek
Kiedy bedzie PROGRAM OCHRONY SPRZEDAJĄCYCH ?
Dokładnie, teraz zwrot prowizji jest w zakładce zamówienia i wnioski są automatycznie rozpatrywane. Dostaje się informację o zwrocie w ciągu minuty.
@green_boutique pod warunkiem że masz status Dobry i minęło 3 dni
nie do końca, mi np. kazali wysłać skany zwrotu płatności, pomimo, że klient wypełnił formularz zwrotu online i mieli wszystkie dane pod nosem. Jak widać rozpatrują sprawy jak im się chce. A ja nie mam co robić, tylko im skany przelewów wysyłać. Za mało mam pracy.
@mikeza do końca, w tym temacie jest mowa o nieopłaconych transakcjach
@dawal50 odpowiedź była do green_boutique
o tej rzekomej odpowiedzi w ciągu minuty: Dostaje się informację o zwrocie w ciągu minuty.
niestety nie jest to prawda, bo niekiedy czeka się dosyć długo i trzeba udowadniać na wszystkie sposoby, że transakcja nie została sfinalizowana.
dokładnie zwrot prowizji to jedno , teraz jest mnóstwo paczek które wracają bo klienci zamawiając zapomnieli , że są na kwarantannie i paczki krążą po Polsce i sprzedający płaci za przesyłki podwójnie .Dużo również jest klientów którzy lubią sobie paczki powysyłać aby po prostu na koszty narazić żadnej konsekwencji z tego tytułu nie mają .