Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w ostatnim czasie straciliśmy ogromną liczbę ofert w związku z opóźnieniami dostaw w wyniku COVID-19. Wiemy już, że nie odzyskamy aukcji niedostępnych dłużej niż 60 dni. Jak inne firmy radzą sobie ze stratą danych? Czy wystarczy raz w miesiącu wznowić wszystkie niedostępne oferty na chwilę, a następnie zakończyć je, aby wydłużyć "bezpieczny" okres zachowania ofert dla niedostępnych produktów? Czy jest znany inny sposób, aby zachować te oferty?
Będziemy bardzo wdzięczni za rady. 😊
invital-pl nie ma innego sposobu, tylko jak sam piszesz . Możesz jeszcze utworzyć plik i przy wystawianiu skorzystać z opcji ,, wystaw z pliku ,, będzie to wówczas nowa oferta , ale nie tracisz czasu na jej utworzenie . Trzeba jednak w takim przypadku trzeba zwracać uwagę na poprawne powiązanie z katalogiem .
Podnieść cenę na zaporową 😉