anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie można się zapoznać ze "standardami pisowni lub standardami Allegro"

annas14-firma
#16 Inspirator#

Zgłosiłem identyczne zmiany w dwóch produktach różniących się jedynie kolorem.

Oto wyniki weryfikacji z dnia 18 lip 2021:

annas14firma_0-1626722186500.png

 

annas14firma_1-1626722295445.png

Gumka różowa oznaczona SC-L605-PK jest OK. Czerwona nie może mieć jednak oznaczenia SC-L605-RD ponieważ: "... zapisane są niezgodnie ze standardami pisowni lub standardami Allegro"

Może ktoś będzie tak łaskawy i wskaże mi, gdzie mógłbym się dokształcić lub choćby zapoznać z tymi "standardami". 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Sprawdzę co się wydarzyło w Twoim zgłoszeniu, ale podaj mi proszę numer ofert, których dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ Dziękuję za próbę pomocy, ale w indywidualnych problemach korzystam z bezpośredniej pomocy serwisu. Tu piszę o problemach ogólnych w nadziei że otrzymam więcej informacji o regułach i zasadach obowiązujących na portalu.
Może zasady tworzenia definicji produktów są gdzieś spisane, a tylko ja nie potrafię tego znaleźć. Jeżeli tak jest będę wdzięczny za pomoc.

Ten konkretny problem już rozwiązałem metodą prób i błędów. Nie wiem czy mogę w oparciu o moje doświadczenie ogłosić "odkrycie" reguł rządzących zasadą nadawania nazw produktom jaką przyjęto w danej kategorii. Może prościej byłoby ją opublikować?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Przykro mi, ale  na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. Poza tym wszystkich kategorii jest na tyle dużo, że taki spis liczył by pewnie kilkaset stron, więc raczej nie byłby w żadnym stopniu pomocny. O wszystkich istotnych informacjach dla Sprzedających piszemy m.in. w mailingach, aktualnościach,  stronach pomocy i tutaj, na Allegro Gadane. Jeśli w danej kwestii pojawiają się jakieś problemy lub wątpliwości, to pracownicy Allegro są do Waszej dyspozycji w różnych kanałach kontaktu. Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ No cóż każdy ma prawo do kształtowania swojej polityki informacyjnej zgodnie z własną wolą.

Trochę się dziwię bo mam trochę doświadczenia w pracy z wieloma serwisami płatniczymi, a tam szczegółowa informacja o zasadach i regułach wymiany informacji to podstawa.

Koszty odpowiadania każdemu klientowi na zgłoszenie są zwykle minimalizowane, a automaty wskazują precyzyjnie numery błędów, do których publikowane są szczegółowe opisy.

Jestem pewien, że o tym wszystkim wiecie, ale nie do końca rozumiem dlaczego wybraliście inną drogę. Oczywiście nie muszę rozumieć.

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

@_HolaOla_ 
Przykro mi, ale  na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. (...) Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie. 

Przykro mi, ale po przeczytaniu powyższego zweryfikowałem swoje plany dalszego ochotniczego zgłaszania błędów czy nowych produktów do katalogu z wynikiem oznaczającym ich anulowanie. Wydaje mi się to oczywiste z punktu widzenia każdego, kto decyduje się wkładać swój wysiłek w cokolwiek, co ma przynosić osiągnięcie przewidywalnego celu.
Plany wystawiania ofert w kategoriach, w których obecny stan katalogu produktów uniemożliwia w mojej ocenie rzetelne porównywanie ofert, również zweryfikowałem negatywnie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WielkiPlantronik Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoimi planami, ale na koncie z którego tutaj piszesz nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów. Ponad to jeśli poza swoją jedną, wystawioną ofertą, jednak zmienisz plany i będziesz chciał wystawić równieź inne, w przypadku problemów w ich połączeniu z katalogiem, chętnie pomogę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

@_HolaOla_ 
nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów

Dostrzegam w tym zbieżność z moim dotychczasowym wrażeniem nt. innych problemów organizacyjnych.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ "Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoimi planami, ale na koncie z którego tutaj piszesz nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów." - a po co w ogóle to sprawdzałaś?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów