Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem identyczne zmiany w dwóch produktach różniących się jedynie kolorem.
Oto wyniki weryfikacji z dnia 18 lip 2021:
Gumka różowa oznaczona SC-L605-PK jest OK. Czerwona nie może mieć jednak oznaczenia SC-L605-RD ponieważ: "... zapisane są niezgodnie ze standardami pisowni lub standardami Allegro"
Może ktoś będzie tak łaskawy i wskaże mi, gdzie mógłbym się dokształcić lub choćby zapoznać z tymi "standardami".
@annas14-firma Sprawdzę co się wydarzyło w Twoim zgłoszeniu, ale podaj mi proszę numer ofert, których dotyczy ta sprawa.
@_HolaOla_ Dziękuję za próbę pomocy, ale w indywidualnych problemach korzystam z bezpośredniej pomocy serwisu. Tu piszę o problemach ogólnych w nadziei że otrzymam więcej informacji o regułach i zasadach obowiązujących na portalu.
Może zasady tworzenia definicji produktów są gdzieś spisane, a tylko ja nie potrafię tego znaleźć. Jeżeli tak jest będę wdzięczny za pomoc.
Ten konkretny problem już rozwiązałem metodą prób i błędów. Nie wiem czy mogę w oparciu o moje doświadczenie ogłosić "odkrycie" reguł rządzących zasadą nadawania nazw produktom jaką przyjęto w danej kategorii. Może prościej byłoby ją opublikować?
@annas14-firma Przykro mi, ale na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. Poza tym wszystkich kategorii jest na tyle dużo, że taki spis liczył by pewnie kilkaset stron, więc raczej nie byłby w żadnym stopniu pomocny. O wszystkich istotnych informacjach dla Sprzedających piszemy m.in. w mailingach, aktualnościach, stronach pomocy i tutaj, na Allegro Gadane. Jeśli w danej kwestii pojawiają się jakieś problemy lub wątpliwości, to pracownicy Allegro są do Waszej dyspozycji w różnych kanałach kontaktu. Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie.
@_HolaOla_ No cóż każdy ma prawo do kształtowania swojej polityki informacyjnej zgodnie z własną wolą.
Trochę się dziwię bo mam trochę doświadczenia w pracy z wieloma serwisami płatniczymi, a tam szczegółowa informacja o zasadach i regułach wymiany informacji to podstawa.
Koszty odpowiadania każdemu klientowi na zgłoszenie są zwykle minimalizowane, a automaty wskazują precyzyjnie numery błędów, do których publikowane są szczegółowe opisy.
Jestem pewien, że o tym wszystkim wiecie, ale nie do końca rozumiem dlaczego wybraliście inną drogę. Oczywiście nie muszę rozumieć.
@_HolaOla_
Przykro mi, ale na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. (...) Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie.
Przykro mi, ale po przeczytaniu powyższego zweryfikowałem swoje plany dalszego ochotniczego zgłaszania błędów czy nowych produktów do katalogu z wynikiem oznaczającym ich anulowanie. Wydaje mi się to oczywiste z punktu widzenia każdego, kto decyduje się wkładać swój wysiłek w cokolwiek, co ma przynosić osiągnięcie przewidywalnego celu.
Plany wystawiania ofert w kategoriach, w których obecny stan katalogu produktów uniemożliwia w mojej ocenie rzetelne porównywanie ofert, również zweryfikowałem negatywnie.
@WielkiPlantronik Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoimi planami, ale na koncie z którego tutaj piszesz nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów. Ponad to jeśli poza swoją jedną, wystawioną ofertą, jednak zmienisz plany i będziesz chciał wystawić równieź inne, w przypadku problemów w ich połączeniu z katalogiem, chętnie pomogę.
@_HolaOla_
nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów
Dostrzegam w tym zbieżność z moim dotychczasowym wrażeniem nt. innych problemów organizacyjnych.
@_HolaOla_ "Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoimi planami, ale na koncie z którego tutaj piszesz nie znalazłam dotąd żadnego zgłoszenia dotyczącego takich błędów." - a po co w ogóle to sprawdzałaś?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄