anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ginące paczki w inpost

edith0412
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie chciałam poinformować iż w ostatnim czasie giną paczki wysyłane przez InPost w tym miesiącu to 2 moja przesyłka która zaginęła i InPost nie wie co się z nimi stało

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@edith0412 w tej sprawie skontaktuj się z firmą Inpost.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

segregator_com
#9 Pomysłodawca#

Wiadomo, że z INPOST, ale dobrze, że ktoś zwraca na to uwagę, bo nam również w zeszłym tygodniu zaginęła przesyłka nadana przez PACZKOMATY INPOST.

oznacz moderatorów

pronac
#9 Pomysłodawca#

Ja również mam problem w ostatnim czasie z znikającymi paczkami InPost.

Allegro powinno skontaktować się z InPost ponieważ umowy są zawarte pomiędzy tymi firmami a my tylko "dopięci" do niej. 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@edith0412 @pronac @segregator_com 80 % tych paczek znajdzie się po tygodniu dwóch na sortowni lub oddziale, mają bajzel, są zawaleni, nie wyrabiają się 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

dzisiaj odbierałem od nich przesyłkę z samochodu i była kolejka ludzi, paczkomat pełny.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Za ostatni miesiąc mamy 2 paczki zaginione. Do tej pory za kilka lat - zagineła nam tylko jedna. Podejrzewam, że jednak nie dają rady z ilością przesyłek. Składamy reklamację i czekamy 30 dni..... Nie widzę innego rozwiązania.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Mnie się to jeszcze nie przytafiło. Teraz mamy gorący okres i w dobie koronawirusa ludzie więcej zamawiają. Sądzę, że się po prostu nie wyrabiają.

Wiola
oznacz moderatorów

DESIREES
#7 Wielbiciel#

Ja też złożyłam reklamację, czekam na odpowiedź. Kontakt z InPost to jakaś porażka, Infolinia informuje o złożonej interwencji, z której i tak nic nie wynika. Przesyłki jak nie było, tak nie ma. Wreszcie poinformowano mnie że "ktoś" z firmy się ze mną skontaktuje i wyjaśni sytuację, cóż... nadal czekam, od tygodnia. 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@DESIREES

Potwierdzam, kontakt z infolinią InPost to farsa. Chciałam zwrócić reklamowaną przesyłkę i miałam kod zwrotu. Nadałam ją, a pracownik do zajętej skrytki z moją przesyłką włożył przesyłkę do odbioru. Adresat oddał mi ją, lecz ja nie mogłam jej ponownie nadać, bo kod był nieważny. Obiecywali pomóc. Większej skrytki nie chcieli mi otworzyć, bo nie ten gabaryt. Na końcu sugerowali mi udać się do innego paczkomatu. Odmówiłam. Jeszcze takiego cyrku nie miałam, natomiast przesyłka mi, odpukać nie zaginęła.

Wiola
oznacz moderatorów

the-foe
#12 Orędownik#

To nic nie da, bo tu chodzi o zwroty, przychodzi tylko kurier i tylko je zostawia Inpost sam odhacza, ze jest dostarczona, a wiele nie jest, przy obrocie ok 500 paczek dziennie, gdzie jest ok 30 zwrotów dziennie, to tak ginie 1 paczka na tydzień., niektóre się odnajdują nawet po roku, większośc przepada bezpowrotnie. Reklamacja nic nie daje, prócz tego ze kurier krzywo patrzy, ze się na niego "donosi".

oznacz moderatorów

edith0412
#8 Zapaleniec#

Paczka została nadana  miesiąc temu ....

oznacz moderatorów

SirGuardian
#10 Popularyzator#

I jak znalazly się wasze paczki albo dostaliscie zwrot pieniędzy wartości zgłoszonej? 

 

Bo moja też zagineła

oznacz moderatorów

pawel274
#7 Wielbiciel#

Towar zamowiony przez allegro pay w skrytce po wbiciu pin w paczkomacie otworzyla mi sie skrytka i nie bylo towaru dzwonilem na infolinie inpost po 48 h stwierdziki ze paczki w paczkomacie brak, zlozylem reklamacje 30 dni maja na odezw pytanie moje brzmi czy i w jakiej wysokosci moge wystapic o odszkodowanie i co ze splata tegoz artykulu tj buty na raty 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@pawel274 Próbowałeś zgłosić przy odbiorze w panelu paczkomatu? Ponoć tam jest jakaś możliwość zgłaszania na miejscu.

Jeśli jesteś odbiorcą przesyłki powinieneś złożyć tylko reklamacje do inpostu i zrzec się praw do reklamacji przekazując jej prawa temu co wysyłał przesyłkę, czyli sprzedawcy (sprzedawca powinien przekazać allegro bo im płaci za usługi kurierskie), wysyłający jest zobowiązany do załatwienia spraw reklamacyjnych gdyż przesyłka była jego własnością do czasu jej odbioru przez Ciebie, czyli to nie nastąpiło a Ty jako będący świadkiem tego faktu i tego że paczki nie było, byłeś obligowany do zgłoszenia tego faktu i reklamowanie.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

rafnowicki1
#7 Wielbiciel#
  • Ja mam już dwie paczki zaginione. Koniec ze zwrotami przez inpost. 
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rafnowicki1, widzę, że kontaktowałeś się z nami mejlowo w tej sprawie i udało się ją rozwiązać.  Mam nadzieję, że zwroty, o których dodatkowo wspomniałeś, również się odnajdą. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@edith0412 Mnie się to jeszcze, odpukać nie przytrafiło, a większość rzeczy zamawiam właśnie do paczkomatu. Bardzo mi przykro 😔

Wiola
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Jest taka opcja przy nadaniu przesyłki w paczkomacie, która pojawia się zaraz po zamknięciu skrytki: ANULUJ. Jeżeli nie naciśniecie przycisku, że: "przesyłka jest już w skrytce" i tak zostawicie, to każdy stojący pod paczkomatem może ANULOWAĆ i zabrać sobie waszą paczkę.Trzeba na to zwracać szczególną uwagę.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@CHECINIAKI  To prawda, ale przy paczkomatach są kamery, więc nie wiem czy takie zdarzenie @InPost  rejestruje i coś z tym robi? Byłam świadkiem opisanej przez Ciebie sytuacji, tyle, że dokończyłam proces nadawania za spieszącą się osobę, a następnie odebrałam swoją przesyłkę ☺️

Wiola
oznacz moderatorów