Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj zgłasza się dwóch klientów:
1) Dawno odebrał przesyłkę, no 3 dni temu i jest zadowolony, ale denerwuje go to, że przesyłka dalej widnieje jako nawet nie nadana i mu to zamówienie wisi jako nie zakończone. Zerkam u siebie nie no wszystko jest ok, wysłane, oznaczone, odebrane. Pomyślałem, że źle zerka, ale podsyła screena no i faktycznie jest tak jak pisze.
2) Kolejny dziś klient zgłasza, że paczka nie dotarła i że jej status się zawiesił na "w drodze". To paczka Allegro One Box, z którą jeszcze nigdy nie mieliśmy problemów, także jestem zaskoczony. Sprawdzam wewnętrzny tracking UPS i według niego dotarła do wskazanego wspaniałego zielonego automatu Allegro One. Ale u mnie faktycznie ma, tak samo jak u klienta, w drodze. I pupa.
Czekam na kolejne zgłoszenia bo dopiero południe, ale wiedzcie, że coś się dzieje 😉
@Good3DPrint Abyśmy mogli sprawdzić te sytuacje, podaj mi proszę konkretne numery zamówień, których dotyczą.
Dziękuję za zainteresowanie. Utworzyłem już dziś rano dwa odpowiednie zgłoszenia supportowe, a obawiam się, że problem może być powiązany.