Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nic nie rób jak otrzymasz taką wiadomość
Na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2018 poz. 723) operator płatności poprosił o ponowną weryfikację Twojego konta. Wykonaj przelew weryfikacyjny i wyślij wymagane dokumenty. Masz na to czas do 28-10-2022 włącznie. Jeśli nie ukończysz pomyślnie weryfikacji, po tym dniu zablokujemy Ci wypłaty na rachunek bankowy. Podana data może ulec zmianie - jeżeli tak się stanie, poinformujemy Cię.
Weryfikacja da Ci dostęp do nowych funkcji, m.in. rezerwacji określonej przez Ciebie kwoty na Allegro Finanse, którą możesz wykorzystać na ewentualne zwroty.
jeżeli przystąpisz do weryfikacji masz z automatu blokowane konto do wypłat
my już 8 smy dzień czekamy na odblokowanie
allegro twierdzi, że ma problem techniczny
i mamy być cierpliwi - nie mamy dostępu do grubych tysięcy złotych
Zgadzam się to allegro kłamie. Dzisiaj ustaliliśmy że od 09 września allegro nie przekazało dokumentacji dla operatora przelewy24 do dnia dzisiejszego 20.09.2022 -dla payu przekazali dopiero 17wrzesnia.(DLA JASNOSCI ALLEGRO IM NIE PRZEKAZAŁO A NIE MY SPRZEDAWCY) Kłamią że sprawa się zajmują , przekazali temat do operatora przez wiele dni a prawda jest taka że nawet nie przesłali tym operatorom tej dokumentacji (ale ich ponaglają jak by co) KPINA ,CODZIENNE KLAMSTWO PRACOWNIKÓW ALLEGRO, PRZECIAGANIE NA CZAS.. DZWONCIE DO OPERATORÓW PAYU I PRZELEWY24 PODACIE NICK A DOWIECIE SIĘ KIEDY IM PRZEKAZALI !!!
20 dzień blokady, przelew i skan dowodu dostali na początku miesiąca , cały obród od początku miesiąca zablokowany grube tysiace zlotych!!!! Jak funkcjonować w tej złodziejskiej firmie???? Kpina w odpisywanych informacjach jakie otrzymujemy od tych zlodzieji!!!!
Środki nadal nie odblokowane, allegro już nawet z tym się nie kryje, że specjalnie działa na niekorzyść naszej firmy i specjalnie opóźnia weryfikacje
oto ostatnia wypowiedź pracownika - przypominam, że tzw weryfikacja trwa od 8 września
a wszystkie dokumenty były wysłane do allegro mailowo na ich prośbę
dziękuję za odpowiedź. Już tłumaczę. 13 września poinformowaliśmy Pana o konieczności zaktualizowania dokumentacji, a także podaliśmy informację o tym, jakie dokumenty są wymagane. Dostał Pan również informację o tym, ze formularz nie jest dla Pana jeszcze dostępny, a następnie 17 września przesłaliśmy wiadomość o brakującym dokumencie.
Obecnie serwis z nieukrywaną radością twierdzi, że pracownicy allegro nie przekażą dokumentów, które otrzymali dobrych dni temu operatorom bo mamy to zrobić ponownie przez ich formularz i czekać kolejne długie dni na weryfikację
Kolega w swojej firmie też otrzymał od allegro prośbę o weryfikację, zadzwonił do payu i tan twierdzą, że nie mają żadnych braków dokumentów
wypłaty zostały odblokowane u nas, niesmak pozostał
2 tygodnie przetrzymywania wypłat i zmuszenia nas do kredytowania sprzedaży
@ko_alka poziom odpowiedzi na zgłoszenia udzielany przez konsultantów jest gorzej niż naganny
serwis jak domniemywam dalej sugeruje innym sprzedającym, że tzw weryfikacja odbywa się bez zawieszania możliwości wypłat?