anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

idzesz na rękę allegro - masz z automatu blokowane konto do wypłat

RED
#20 Guru#

Nic nie rób jak otrzymasz taką wiadomość

Na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2018 poz. 723) operator płatności poprosił o ponowną weryfikację Twojego konta. Wykonaj przelew weryfikacyjny i wyślij wymagane dokumenty. Masz na to czas do 28-10-2022 włącznie. Jeśli nie ukończysz pomyślnie weryfikacji, po tym dniu zablokujemy Ci wypłaty na rachunek bankowy. Podana data może ulec zmianie - jeżeli tak się stanie, poinformujemy Cię.

Weryfikacja da Ci dostęp do nowych funkcji, m.in. rezerwacji określonej przez Ciebie kwoty na Allegro Finanse, którą możesz wykorzystać na ewentualne zwroty.

 

jeżeli przystąpisz do weryfikacji masz z automatu blokowane konto do wypłat

 

my już 8 smy dzień czekamy  na odblokowanie

allegro twierdzi, że ma problem techniczny

i mamy być cierpliwi - nie mamy dostępu do grubych tysięcy złotych

 

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Agent051
#16 Inspirator#

@RED no wiesz, dla każdej firmy teraz jest gorący czas, trzeba zapłacić zusy, podatki, vat za parę chwil 😂

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie ludzie masowo wykonują weryfikację i system się zadławił 😆 i się 💩

oznacz moderatorów

Client:80340374
#13 Ambasador#

@RED te dokumenty to dowód osobisty ?

Bo mam podobnie na jednym koncie ( srodki zablokowane ) i wlasnie chcą idealny skan dowodu, dokladnie taki na ktory mozna wziac pozyczke online

Mozna sie jakos zabezpieczyc na taką ewentualność ?

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

@Client:80340374 

allegro żąda wszystkich dokumentów - skany dowodów, umowa spółki, dane z cedig, krs

z takimi dokumentami to można można przejąć cudzą firmę

ustawa na jaką sie powołują nie wymaga zbierania takich dokumentów

nawet skanów dowodów

jak widzisz nikt z allegro nie wypowiedział sie konstruktywnie pod tym wpisem

jak napisałem o tym tydzień temu to cały wątek został usunięty

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Przecież to zakrawa o sprawę karną z powodu nierozsądnego zarządzania cudzym mieniem. Oni tego nie wytłumaczą w sądzie, choćby mieli prawnika poleconego przez miliardera.

Niesamowite niechlujstwo ze strony Allegro, to jest poważna firma niby?

oznacz moderatorów

Michal266
#8 Zapaleniec#

Mamy ten sam problem, 4 dzień zablokowane wypłaty, Allegro nie odpowiada, moderatorki na tym forum udzielają odpowiedzi nic nie wnoszących do tematu. przed nami zima i 400m2 powierzchni do ogrzania, boimy się jak to będzie a allegro funduje nam kolejną niepewność, co oni sprawdzają ????  Niech sobie sprawdzają ale po co blokować środki ?

oznacz moderatorów

Galabialystok
#8 Zapaleniec#

U mnie jest to samo. Dziesiąty dzień czekam na przelew tysięcy złotych, a allegro twierdzi że to nie jest ich wina tylko payu. Co śmieszniejsze po 7 dniach od rozpoczęcia procedury weryfikacji przypomnieli sobie że brakuje im skanów umowy spółki, w dniu dzisiejszym rano ( po dziesięciu dniach, kilkudziesięciu zgłoszeniach mailowych na które otrzymałem jedną odpowiedź oraz 4 zamówionych rozmowach telefonicznych ) dowiedziałem się że mam jeszcze wypełnić druk PEP ( OŚWIADCZENIE O OSOBIE ZAJMUJĄCEJ EKSPONOWANE STANOWISKO POLITYCZNE). Dla mnie jest to jawne sku********, bo z inpostem ową weryfikację załatwiłem w ciągu godziny ( bez wysyłania skanów dowodów, skanów umów spółki i wypełniania PEP ( został on tylko odczytany podczas rozmowy)).

oznacz moderatorów

Monecjusz
#9 Pomysłodawca#

Mam dokladnie to samo z PEP. Podali link gdzie niby można go dosłać ale na tej stronie g...jest. I szanowni moderatorzy, Allegro jest stroną dla Sprzedawców a PayU dla Allegro. Ale logiczne myślenie to najsłabsza strona tego serwisu. Niby żyjemy w Europie ale Allegro to mentalna Afryka, i to ta najczarniejsza.

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

Skany dokumentów wysłane i nadal mamy konto zablokowane

to już trwa ponad 2 tygodnie

mimo zapewnień pracowników allegro, że otrzymali dokumenty

@Monecjusz jak widzisz nikt z pracowników nie podjął tu wątku

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Galabialystok
#8 Zapaleniec#

U mnie jest już odblokowane, ale niestety musisz chyba poświęcić na to kilka godzin i mieć szczęście co do pracownika Allegro który zajmie się Twoją sprawą. ( co jest zupełnie bez sensu, bo nie powinieneś na to tyle czasu poświęcać). Ja w piątek zrobiłem tak, że zamawiałem rozmowy telefoniczne Allegro ( pracownicy allegro z rannej zmiany puszczali biedaki ( jeden sygnał) i się rozłączali. Tak 3 razy i sms że przepraszają , ale nie mogą się skontaktować). Co 30-40 minut zamawiałem rozmowę i po południu udało mi się trafić na Panią Martę, która zadzwoniła do payu wyjaśniła jaki jest problem i jeszcze raz oddzwoniła do mnie. Generalnie temat w ciągu 90 minut załatwiła do końca i środki były odblokowane na payu a po 2 godzinach i na przelewach24. 

oznacz moderatorów

Galabialystok
#8 Zapaleniec#

Co śmieśnie4jsze to w piątek się dowiedziałem że nie wysłałem PEP ( a zrobiłem to w czwartek po 10). Następnie że PEP jest źle wypełniony, bo zamiast zaznaczenia w kółko powinienem postawić krzyżyk 🙂 oraz powinienem się podpisać na ostatniej stronie ( choć to mnie nie dotyczy bo nie jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne). Tutaj też mi pomogła Pani Marta :).

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

nie wiem kto tam pracuje ale to jest tragedia

teraz właśnie czytam, że chcą aneksu do umowy spółki cywilnej, który zawiera aktualnych wspólników

tylko, że taki dokument nie istnieje

w roku 2000 (a dzisiaj jest 2022) doszedł jeden wspólnik i odszedł inny

i to jest w aneksach spółki z roku 2000 i w cedig na rok 2022

akceptują te dokumenty urzędy skarbowe, banki i już z 5 razy allegro

bo konta był weryfikowane już kilka razy oraz wcześniej uruchamiane osobno poszczególne płatności

obecnie wysyłamy dokładnie te same dokumenty i ktoś ma jakiś problem

lub jest to celowe działanie

 

oznacz moderatorów

Galabialystok
#8 Zapaleniec#

Spróbuj może skontaktować się bezpośrednio z payu: "Biuro Obsługi Klienta - jednostka PayU świadcząca w Dni Robocze w godzinach 8:00-20:00 telefoniczną obsługę Klientów pod numerem tel. +48 61 628 45 05." i u nich się dowiedzieć, gdzie leży problem.

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

Dzięki za numer telefonu, dodzwoniłem się - zobaczymy czy to coś pomoże

payu twierdzi zupełnie coś innego niż allegro

wygląda na to, że jesteśmy 2 tygodnie wręcz okłamywani/zbywani

przez pracowników allegro - serwis np: nie przekazał im wszystkich dokumentów

jakie  mu wysłaliśmy i do tego żądał od nas dokumentów, które dla payu są niepotrzebne

bo sami je sobie zaciągają z ogólnodostępnych rejestrów

prosta rzecz, którą w każdej innej firmie/banku można załatwić w 5 minut - tutaj trwa 2 tygodnie i urasta do ogromnych problemów

 

a ustawa mówi:

Weryfikacja tożsamości klienta, osoby upoważnionej do działania w jego imieniu oraz beneficjenta rzeczywistego polega na potwierdzeniu ustalonych danych identyfikacyjnych na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby fizycznej, dokumentu zawierającego aktualne dane z wyciągu z właściwego rejestru lub innych dokumentów, danych lub informacji pochodzących z wiarygodnego i niezależnego źródła, w tym, o ile są dostępne, ze środków identyfikacji elektronicznej lub z odpowiednich usług zaufania określonych w rozporządzeniu 910/2014.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@RED Działam w Twojej sprawie. Wrócę, kiedy otrzymam więcej informacji. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@RED Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wypłaty zostały odblokowane. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

BiM-BN
#8 Zapaleniec#

Zgadzam się to allegro kłamie. Dzisiaj ustaliliśmy że od 09 września allegro nie przekazało dokumentacji dla operatora przelewy24 do dnia dzisiejszego 20.09.2022 -dla payu przekazali dopiero 17wrzesnia.(DLA JASNOSCI ALLEGRO IM NIE PRZEKAZAŁO A NIE MY SPRZEDAWCY) Kłamią że sprawa się zajmują , przekazali temat do operatora przez wiele dni a prawda jest taka że nawet nie przesłali tym operatorom tej dokumentacji (ale ich ponaglają jak by co) KPINA ,CODZIENNE KLAMSTWO PRACOWNIKÓW ALLEGRO, PRZECIAGANIE NA CZAS.. DZWONCIE DO OPERATORÓW PAYU I PRZELEWY24 PODACIE NICK A DOWIECIE SIĘ KIEDY IM PRZEKAZALI !!!

oznacz moderatorów