Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowało mu się zamówienie, bo nie opłacił więc napisał nam tak: "handlujecie na allegro, więc obowiązuja was ich reguły czasu na opłatę zamówienia - mam czas na opłacenie póki mi allegro nie anuluje transakcji, jesli opłace i nie wyślecie towaru będzie negatyw :P"
Co teraz?
No to anulowało mu się czy nie anulowało?
Zamówienie anulowało się, dla z naszego sellasista po dwóch dniach, przywróciliśmy i czekamy na jego ruch
Z tego co wiem to jak masz skrócony czas na stronie to mnie o liczy się Twój czas. Ale w razie negatywa allegro napisze o subiektywnej opinii... Ja niby skróciłam do 10 dni, ale po tym jak spory odsetek opóźnionych zaczął jednak do miesiąca płacić to dałam sobie spokój. Szkoda ryzykować. Ale to pewnie zależy też od asortymentu; przy nowych, standardowych rzeczach raczej nie płacą potem wcale...