Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiele razy poruszaliśmy temat na tym forum dotyczący systemu komentarzy. Jest wiele za i przeciw. Większość z nas narzeka nie bez powodu, że system jest tak skonstruowany, że jedna, dwie słabsze opinie psują cały wizerunek. To jest oczywiście prawda. Ktoś powie, ale można to nadrobić pozostałymi ocenami i zniwelować te słabsze. Niestety nie jest to takie proste.
Na początku czerwca założyłem nowe konto (związane to było z wejściem prowizji od wysyłek - chciałem sobie trochę inaczej skalkulować koszty i poeksperymentować). Wiadomo, że jak świeżak, to smarta nie ma itd. Do dnia dzisiejszego zrealizowałem na nim 43 transakcje - liczba otrzymanych komentarzy/ocen 3 - słownie: trzy.
7% kupujących wystawiło mi komentarz/ ocenę - pozostawię to bez komentarza.
Smarta dalej nie mam, bo musi być 5 ocen, ale to mnie nie martwi. Bardziej zastanawia mnie dlaczego tak mało osób wystawia komentarze. Nadmienię, że żadnych problemów z tymi transakcjami nie było. Po co w takim razie ten system, co on nam daje ?
@DarkStoorM wiem jak to działa, tylko spora grupa allegrowiczów po zakupie nie wie nawet co kupiła, od kogo i dlaczego, a po 3 miesiącach to obawiam się, że oni nie rozróżniają już nic. Wtedy są często - gęsto oceny z kapelusza.
Hm, rzadko wystawiane komentarze to jeszcze nic, najgorsze jest to:
Zero kontaktu, załatwione zgodnie z terminem, paczka na następny dzień na miejscu, paczkomat. Nie wiem czego ci ludzie oczekują od sprzedającego, kwiatki mam mu jeszcze wysłać?
Tak samo śmieszna jest ocena za koszt wysyłki.
X zakupił zraszacz ogrodowy za 11,9zł, wybrał wysyłkę inpostem za 8,99.
Rezultat ? Obcięte gwiazdki za koszt wysyłki, ale czy ktoś bronił mu kupić ten sam zraszacz w popularnym markecie budowlanym za 16 zł ? Miałby taniej i na miejscu. Rozumiem, że koszt wysyłki w porównaniu do ceny przedmiotu jest wysoki lecz jest to najtańsza możliwa metoda dostawy ze względu na gabaryt. To jest bez sensu, dzięki temu średnia ocen spada a w moim przypadku około 10% transakcji kończy się komentarzem.
@DarkStoorM może gratisów nie dałeś naród oczekuje rzeczy za darmo a w paczce ich nie było i musiał odreagować kliencina
No może gdyby napisał, że miał zły dzień, to bym dorzucił jakiejś folii bąbelkowej, żeby sobie popstrykał 😄
@DarkStoorM trzeba było i dorzucić jeszcze jakieś stare puzzle i by się chłopina ucieszyła
@mwmonety No cóż, przyzwyczaiła władza do 500 plus i oto są efekty😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere a my jak krowy dojne mamy dawać
Oświadczam, że nie przeczytałem wszystkich odpowiedzi w tym wątku.
Jako kupujący - mało wystawiam komentarzy , a jak juz wystawię, to oczywiście same na +. Tkie jest po prostu moje zdanie , niezależnie od przebiegu transakcji.
System komentarzy jest chory, wręcz w wielu przypadkach narusza przepisy prawa. Dlatego staram się go w jak największym stopniu bojkotować. Z mojego doświadczenia - komentarze pozytywne wystawiają osoby wybitnie zadowolone z transakcji, reszta "klika" "jak popadnie", szczególnie z tel. komórkowych - i to jest istna plaga, gdyż po kontaktach z takimi kupującymi okazuje się, że po "prostu tak im się kliknęło".
Natomiast negatywy i obcięte gwiazdki za koszt wysyłki dotyczą w większości przesyłek typu Allegro.. - w takich przypadkach, gdy kupujący wybrał przesyłkę typu Allegro - chyba logiczną sprawą powinno być, że nie może obciąć gwiazdki za koszt wysyłki.Obcięte gwiazdki za koszt wysyłki powinien otrzymać serwis Allegro - dlaczego otrzymuje je sprzedający?
J
Zupełnie nie zwracam uwagi na te komentarze. Poza tym, mało kto je czyta. Ma to niemal takie same znaczenie jak lajki na facebooku - czy będziesz mieć 10 czy milion twoja sprzedasz się nie zmieni. Po prostu sprzedajesz - liczy się cena i towar. Grunt, aby Cie nikt negatywnie nie obsmarował. 😉
U mnie jest na poziomie 90%, ale jak ktoś tu pisał. spływa większośc z dość dużym opóźnieniem. Jak im Allegro przypomni