anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile %-owo sprzedajecie na ALE.PL w ujęciu globalnym? Jak widzicie przyszłość Allegro?

marek_wesolowski
#7 Wielbiciel#

U mnie wychodzi ~7% (historycznie było i 50%).
Obecnie eB_ay 61%, mer_chant'y (google+microsoft), fb, strona, fora jak elektroda.pl łącznie:  32%
Ama_zon - wkrótce zaczynam (może być grubo - zależy czy będę miał ilości przemysłowe ~1+ mln szt.)

Jestem producentem, zatem ceny sobie wymyślam i tak na eB_ay miałem historycznie ok 6000 % narzutu (przy zakupie taniej miedzi) Na allegro mniej bo i taniej sprzedaję dla Polaków. Produkty ważą ok 30 g. Na eB_ay wysyłam listami ze znaczkami kupionymi za pół ceny na allegro :)))

Opinie - 100%: Karta opinii (eb_ay.pl) 
Alle_gro - chyba tak samo Oceny i komentarze marek_wesolowski (allegro.pl)
Oprócz tego, że jestem producentem jestem zawodowym programistą (tzw. seniorem - Asm/C/C++) Przeszedłem na produkcję/handel bo wzrok powoli szwankuje i wiek blisko 50 lat. Prowizje allegro są dla mnie "obojętne" nawet do niedorzecznych rozmiarów typu 70% nadal mi się ten biznes opłaca. Mam sporo radości z  tworzenia i sprzedaży. Prowizje są wyższe niż na eB_ay (9%) vs Allegro (15,18%). Kiedyś było odwrotnie. Piszę ten wątek ponieważ oczekuję odpowiedzi i chciałbym wysondować ile u Was waży ALE.PL %-owo w biznesie.