Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do @InPost
Wysyłam dużo paczek przez inpost i chciałbym zacząć zamawiać kuriera bo nadawanie 10-20 paczek jest dość żmudne w paczkomacie. Dlaczego tego nie robiłem do tej pory? bo żeby zlecić darmowe zlecenie odbioru muszę wybrać co najmniej 5 paczek NA RAZ i wówczas mam darmowy odbiór. Jeśli przez cały dzień spływają zamówienia muszę czekać do ostatniej chwili i zamawiać wszystkie paczki na raz, chociaż etykiety mogę wygenerować później i wybrać godzinę podjazdu kuriera. Dlaczego nie może być tak, że najpierw generuję etykiety, drukuję i naklejam a na końcu decyduję np o 15.30 czy zanoszę do paczkomatu czy uzbierało się dość, żeby zamówić podjazd?
Drugi problem - nie rozumiem, dlaczego różne typy przesyłek (np. PACZKOMAT, MINIKURIER) są w oddzielnych zakładkach? Rozumiem, że mógłby to być filtr dla wygody sortowania ale powinna być też pozycja "WSZYSTKIE". Dla mnie jako nadającego nie ma żadnej różnicy a muszę szukać przesyłek w różnych zakładkach. Jeśli mam 4 przesyłki paczkomatowe i 4 przesyłki minikurier to nie mogę zamówić bezpłatnego podjazdu tylko zapłacę 2x 5,46 zł za podjazd mimo, że odbieranych paczek będzie 8.
Pozdrawiam,
Michał
Ponieważ kurier nie stoi za rogiem i nie czeka tylko na twoje zlecenie.
A co to ma do rzeczy? Jeśli mogę zamówić zlecenie o 15.50 i kurier takie zlecenie odbiera to w czym problem? Jest graniczna godzina odbioru i tyle. Tu chodzi o kwestię organizacji samego generowania takiego zamówienia w aplikacji.
Dzień dobry,
W pierwszej kwestii mogę zaproponować wypełnienie formularza na stronie internetowej: https://inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna w celu wyceny oraz ewentualnego podpisania umowy. W ramach umowy może zostać wygenerowane zlecenie stałe w dniach oraz godzinach, jakie będą dla Państwa najbardziej dogodne.
Do nawiązania współpracy konieczne jest nadawanie przynajmniej 25 przesyłek miesięcznie.
Sugestia w temacie filtrów na naszej stronie Managerze Paczek została zgłoszona do odpowiedniego działu, aby usprawnić jego funkcjonalność oraz komfort pracy. W imieniu firmy dziękuję za przekazane sugestię.
Jednocześnie opcja zaznaczenia wszystkich typów przesyłek w Managerze Paczek jest obecnie możliwa. Jeśli występują u Państwa problemy w tej funkcji, to prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod adres pomoc@inpost.pl wraz z przesłaniem zrzutów ekranu obrazujący opisany problem.
Dziękuję, złożyłem zapytanie.
Opcja zaznaczenia wielu pól działa w zakładce MOJE PRZESYŁKI (czyli poza Allegro), natomiast nie ma takiej funkcjonalności w zakładce ALLEGRO>IMPORT ALLEGRO INPOST. Tam jest lista pojedynczego wyboru. Nie można zaznaczyć na raz paczkomatu i minikuriera.