anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inna metoda dostawy niż ta którą wybrał kupujący a darmowy zwrot

Client:100595929
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

ostatnio nie zauważyliśmy, że do jednego produktu źle mieliśmy podpiętą metodę dostawy i klient zakupił łatę murarską 3 metrową do paczkomatu (?). Wysłaliśmy ją na swój koszt (takie przesyłki dłużycowe kosztują przynajmniej z 40zł) i okazało się, że klient chce ją zwrócić. Przy zwrocie klient wydrukował etykietę Poczty Polskiej i ją tam zaniósł. Okazało się, że jej nie chcą przyjąć ze względu na długość.

Czy w tym przypadku klient może wymagać od nas byśmy na swój koszt odebrali od niego tą przesyłkę?

Gdy klient wybierał paczkomat to oczywiście pisało o darmowym zwrocie ale do paczkomatu gdzie na chłopski rozum wiadomo, że taka łata nie wejdzie do niego.

Czy w tej sytuacji jesteśmy na "straconej pozycji"?

Dziękuję i pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Zapytaj Allegro jak odesłać, zapewne poradzą żebyś podesłał kuriera. ale...https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e albo zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:100595929  moim zdaniem niestety powinniście odebrać na swój koszt lub zwrócić koszt przesyłki powrotnej. Klient kupil w ofercie z darmową dostawą i darmowym zwrotem. W tym momencie tylko korzysta ze swoich praw wynikających z zawartej umowy.

Ja bym odebral na wlasny koszt.

oznacz moderatorów