Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ostatnio nie zauważyliśmy, że do jednego produktu źle mieliśmy podpiętą metodę dostawy i klient zakupił łatę murarską 3 metrową do paczkomatu (?). Wysłaliśmy ją na swój koszt (takie przesyłki dłużycowe kosztują przynajmniej z 40zł) i okazało się, że klient chce ją zwrócić. Przy zwrocie klient wydrukował etykietę Poczty Polskiej i ją tam zaniósł. Okazało się, że jej nie chcą przyjąć ze względu na długość.
Czy w tym przypadku klient może wymagać od nas byśmy na swój koszt odebrali od niego tą przesyłkę?
Gdy klient wybierał paczkomat to oczywiście pisało o darmowym zwrocie ale do paczkomatu gdzie na chłopski rozum wiadomo, że taka łata nie wejdzie do niego.
Czy w tej sytuacji jesteśmy na "straconej pozycji"?
Dziękuję i pozdrawiam 🙂
Zapytaj Allegro jak odesłać, zapewne poradzą żebyś podesłał kuriera. ale...https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e albo zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@SklepGramet moim zdaniem niestety powinniście odebrać na swój koszt lub zwrócić koszt przesyłki powrotnej. Klient kupil w ofercie z darmową dostawą i darmowym zwrotem. W tym momencie tylko korzysta ze swoich praw wynikających z zawartej umowy.
Ja bym odebral na wlasny koszt.