Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam następujący problem: Narazie na początku działalności mamy niską sprzedaż i niemal zawsze jest to mniej niż 5 paczek. Ponieważ w okolicy mam paczkomat przy wyborze metody dostarczenia paczki wybieram wysyłkę z paczkomatu. Niestety za każdym razem kiedy udaję sie do paczkomatu okazuje sie że system nie widzi mojej paczki jako nadawaną z paczkomatu. Po telefonie do inposta okazuje sie że w systemie jest ona ze statusem odbiór przez kuriera. Jedyne co mi pozostaje to zamówienie kuriera i opłata 10zł za każdy podjazd.
Czy miał ktoś z Was podobny problem? Może macie jakieś podpowiedzi jak to rozwiązać ? Może mam coś nie tak w ustawieniach ?
@nalla_pl czy przesyłki generujecie na stronie manager.paczkomaty.pl ?
Nigdy nie było opisywanych przez Ciebie problemów, wybierasz nadanie w paczkomacie etykieta ma informację o nadaniu w paczkomacie.
Witam. Aby nadać przesyłkę wchodzę w zakładkę:
Sprzedaż > Obsługa Zamówień > Zamówienia , następnie klikam "Nadaj przesyłkę"
Przykładowe zamówienie z tym problemem : 365692f1-09d9-11ed-8988-9ff4ff989433
@nalla_pl nigdy nie nadajemy przesyłek Allegro InPost przez pseudo narzędzie "nadaję z allegro" czy jak Oni to sobie tam nazwą, zapoznaj się z jedyną słuszną opcją pod adresem - manager.paczkomaty.pl - jest to dedykowane narzędzie InPostu.
W MP jasno widać podczas importu przesyłki czy nadanie jest w paczkomacie czy przyjedzie kurier.
@nalla_pl otrzymałam odpowiedź od działu technicznego. Sprawdziliśmy to powiadomienie i widać, że został wybrany podjazd kuriera, są nawet wybrane godziny podjazdu. Jeśli jesteś pewna, że zamawiasz z opcją "Dostarczę przesyłki do Paczkomatu" to poproszę o przesłanie zrzutów ekranu z po kolei wykonywanych czaynności, z widocznym z adresem strony oraz datą i godziną.