anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nie zrealizował terminowo podjazdu...

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@InPost Co Wy odczyniacie? Nie zrealizowaliście terminowo zlecenia podjazdu (nr zlecenia 1015998557). Pominę godziny spędzone na infolinii w celu rozwiązania problemu, pominę że mnie okłamaliście że podjazd zostanie zrealizowany w tym dniu co powinien, to jeszcze wciskacie tombak Allegro na pytanie czy nieterminowa realizacja moich zamówień jest Waszą winą... 

Prostować mi tę sytuację i to ino raz!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

mocne 😏

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

uprzejmie informuję, że w celu dokładnej weryfikacji w sprawie nieprawidłowości ze zrealizowaniem zlecenia proszę o podjęcie bezpośredniego kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta, lub mailowo na adres bok@inpost.pl

W imieniu firmy InPost przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

Sugerujemy również złożenie oficjalnej reklamacji na naszej stronie: https://inpost.pl/reklamacja

oznacz moderatorów