Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost Co Wy odczyniacie? Nie zrealizowaliście terminowo zlecenia podjazdu (nr zlecenia 1015998557). Pominę godziny spędzone na infolinii w celu rozwiązania problemu, pominę że mnie okłamaliście że podjazd zostanie zrealizowany w tym dniu co powinien, to jeszcze wciskacie tombak Allegro na pytanie czy nieterminowa realizacja moich zamówień jest Waszą winą...
Prostować mi tę sytuację i to ino raz!
mocne 😏
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, że w celu dokładnej weryfikacji w sprawie nieprawidłowości ze zrealizowaniem zlecenia proszę o podjęcie bezpośredniego kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta, lub mailowo na adres bok@inpost.pl
W imieniu firmy InPost przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Sugerujemy również złożenie oficjalnej reklamacji na naszej stronie: https://inpost.pl/reklamacja