Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, wysyłamy po kilkadziesiąt przesyłek dziennie do paczkomatów Inpost. Zwykle są to paczki w gabarycie C. Rzadziej w B, a sporadycznie w A. Generując etykiety hurtem zwykle oznaczaliśmy gabaryt C dla wszystkich przesyłek i nawet jeśli paczka była za duża na C i kurier zmienił np. na B to nie naliczano nam żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Dzisiaj natomiast pierwszy raz spotkaliśmy się z dodatkową opłata 3,68 zł za zmianę gabarytu z większego C na mniejszy A, choć naszym zdaniem powinien trafić do skrytki B. Na prawdę nie wiem jak kurier wcisnął tą paczkę do skrytki A, nawet nie chce mi się o tym myśleć szkoda mojego czasu. Interesuje mnie tylko pytanie do @InPost Czy od teraz opłata będzie pobierana także za zmianę gabarytu większego na mniejszy?
Wiem, że jest to dziwne, ale obie strony mają jakąś rację w tym.
InPost ma w regulaminie taki zapis, więc jak nie chcesz możesz korzystać z Pocztomatów czy jak to nazywa Poczta Polska a za niedługo z Automatów Paczkowych allegro.
Co do samej zasadności, rozumie, że zapłaciłeś za C ale może właśnie dlatego naliczyli ci opłatę po raz pierwszy gdyż była to duża rozbieżność skoro zmieścili się do A.
Nie respektowanie takich rzeczy spowodowałoby, że większość ludzi wysyłałaby paczki jako C, a potem szybko zapełniałby się Paczkomat i klienci musieliby odbierać z innych punktów czynnych czasowo a więc byłby spadek jakości usługi.
Gdyby InPost i Allegro chciały/mogły to rozwiązać w inny sposób to trzeba byłoby wrócić do rozbieżności cenowej ale to byłoby utrudnienie dla klientów i samego Allegro.
Więc, może warto zwracać uwagę na gabaryty, te 3.5 zł jest już wartością dla której warto poświęcić tą 1 minutę (według mnie).
Dziś właśnie Mam taka sytuacje że naliczyli ( 3,61 - Opłata za nieprawidłowo zadeklarowany gabaryt, zmiana z gabarytu C na A ) nie pisała bym gdyby to było prawdą i rzeczywiście przez pomyłkę została wysłana mała paczka ale akurat tą paczkę była b duża została dokładnie pomierzona i nawet nie było szans by weszła do B a co dopiero do A - To jest na ciągarstwo na $$ - nowy sposób na dodatkową kasę ( co ciekawe w systemie na stronie tej firmy nie pokazuje zadłużenia - dopiero po przelaniu pieniędzy okazuje się że nie ma pełnej kwoty doładowania . Poza tym Reklamacja u nich jak już zdążyłam poznać jest nic nie warta to jak zderzenie się ze ścianą - Zniszczyli mi towar ( paczka porozrywana / zniszczona jak by ją pieś pogryzł ) i po reklamacji dostaje się standardowe odpowiedzi z automatu że to z winny wysyłającego by się tylko pozbyć klienta i pozostaje tylko walka na drodze sądowa - niestety tu przestroga by nie wysyłać tą firmą wartościowych rzeczy a jedynie np. cegły - choć ostatnio nie są tanie 🙂 . Pozdrawiam
A tu ktoś nagrał podobną sytuacje - https://youtu.be/1wyeIXmTWKk Paczka nadana jako Skrzynka B ( widać Etykiete ) a Wciśnięta na siłę w A i pewno jeszcze za to zainkasowali od nadawcy dodatkowo 3,68 , Mam podobną sytuacje bo Paczkę dobrze była pomierzona przed wysyłką kurier wcisnął na siłę - butem przy tym uszkadzając towar i do tego jeszcze pobrali Opłata za nieprawidłowo zadeklarowany gabaryt, zmiana z gabarytu . Ręce opadają a Reklamacja u nich tak samo wygląda jak rozmowa z Putinem . / Pozdrawiam