Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient wysłał zwrot ( w ramach Smart) korzystając z kodu zwrotu zapisał go na kopercie. Kurier pomylił etykiety i przysłał do mnie paczkę jeszcze kogoś innego, a zwrot klienta poszedł gdzieś w świat. Status zwrotu mam jako dostarczony co teraz ze zwrotem finansowym. Nie mam zwracanego towaru wiec jak mogę zwrócić pieniądze za coś czego nie mam?. Klient poinformowany o błędzie przy nadaniu a InPost mnie informuje ze w ciągu tygodnia dadzą mi odpowiedz co z moja paczka? Jak postąpić właściwie i zdjąć status ze zwrotu jako dostarczony bo fizycznie go nie mam i narazie nie wiadomo gdzie jest ?
pozdrawiam
Ale to nie wina kupującego, stroną jesteś Ty i Allegro, InPost, kupujący będzie się domagał zwrotu środków i może Ci to zaszkodzić, działaj.🤗
Dzień dobry @barakon,
proszę o kontakt na adres mailowy pomoc@inpost.pl.
W celu dalszej weryfikacji proszę o podanie numeru przesyłki zwrotnej oraz kodu zwrotu. Proszę także o pełny adres doręczenia (ulica, numer domu oraz mieszkania, kod pocztowy i nazwę miejscowości). Po uzupełnieniu brakujących danych, będę w stanie udzielić dokładniejszych informacji.
Czy na paczce znajdowała się również inna etykieta lub zapisany 10-cyfrowy kod? Jeśli tak, proszę o ich podanie.
W celu podjęcia kroków wyjaśniających, bardzo proszę także o podanie w mailu dokładnego opisu poprawnej zawartości przesyłki (kolor, model, rozmiar) oraz tej która została błędnie doręczona. Informacje te będą przydatne do zidentyfikowania właściwej przesyłki, np. w przypadku uszkodzenia jej etykiety.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
Mail wysłany na pomoc@inpost.pl.
proszę o jak najszybszy kontakt
@barakon według mnie kasę możesz oddać, bo albo znajdą Twoją i Ci dostarczą albo dostaniesz odszkodowanie, więc tak czy tak nie stracisz a reklamacja może trwać, a statystyki polecą i POK jak nie oddasz do 14 dni bo allegro ma gdzieś co się stało 😞
Tak właśnie zrobiłam i będę szukać swojej własności🙄