InPost prace usprawniające
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost problemy techniczne w poniedziałki są niezgodne z konstytucją 😤

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost czy dostaniemy info w tym wątku jak już uporacie się z problemem i będzie można nadawać paczki?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiki0441 Sprawdź sobie bo u mnie obecnie działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa, dzięki za info 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prośba o info, czy to coś poważnego i dłuższa naprawa, czy też zbliżacie się do rozwiązania?
Kurier został poinformowany i zrobi co może, żeby przyjechać jak najpóźniej, ale też nie ma co człowieka zwodzić jeśli wiadomo, że czekanie jest bez sensu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Klienci,
uprzejmie informujemy, że pełna funkcjonalność systemów InPost została przywrócona.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogły się pojawić i dziękujemy za wyrozumiałość!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy kurier podjedzie ponownie po odebranie przesyłek, które powinny zostać dzisiaj wysłane? Godzina graniczna do wysyłania u nas to godzina 13 ( o tej porze była jeszcze awaria) i do przyjazdu kuriera nie udało mi się niestety wygenerować etykiet. Kurier zabrał tylko to co wcześniej udało mi się zapakować. A co z przesyłkami na które dopiero po usunięciu awarii utworzyłam etykiety i jutro kupujący powinni mieć do odebrania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DrukiHD
Dobry wieczór,
na wstępie przepraszamy za wszelkie niegodności.
Jeżeli kurierowi nie udało się w dniu dzisiejszym ponownie do Państwa przyjechać po pozostałe paczki, powinny one zostać odebrane w kolejnym dniu roboczym w ramach odrębnego, nowego zlecenia odbioru.
W przypadku szczegółowych pytań dotyczących zleceń jak i odbioru paczek proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dogodny kanał kontaktu:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
W kwestii wszelkich roszczeń w związku z zaistniałą sytuacją mają Państwo prawo do złożenia oficjalnej reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No ta zgadza się zero szacunku do sprzedawcy. Za wasze błędy i problemy standardowo odpowiada sprzedawca a wy się schowacie! allegro obniży oceny sprzedawcy, kupujący obniży oceny i wystawi komentarz że nie otrzymał na czas paczki przez wasze problemy, a wy jak i allegro macie gdzieś sprzedawcę niestety. Tak ma to wyglądać że wszystkiemu winny jest sprzedawca??? Takie są realia sprzedaży na allegro!