anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost prace usprawniające

InPost
Ekspert InPost
Drodzy Klienci,
 
ze względu na problemy techniczne, odnotowujemy utrudnienia z tworzeniem przesyłek i kodów zwrotu oraz aktualizacją statusów przesyłek. Pracujemy nad rozwiązaniem.
 
Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@InPost problemy techniczne w poniedziałki są niezgodne z konstytucją 😤

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

@InPost czy dostaniemy info w tym wątku jak już uporacie się z problemem i będzie można nadawać paczki?

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@wiki0441 Sprawdź sobie bo u mnie obecnie działa. 

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Działa, dzięki za info 😉

oznacz moderatorów

ZDROWERSI
#10 Popularyzator#

Prośba o info, czy to coś poważnego i dłuższa naprawa, czy też zbliżacie się do rozwiązania?

Kurier został poinformowany i zrobi co może, żeby przyjechać jak najpóźniej, ale też nie ma co człowieka zwodzić jeśli wiadomo, że czekanie jest bez sensu. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci,

uprzejmie informujemy, że  pełna funkcjonalność systemów InPost została przywrócona.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogły się pojawić i dziękujemy za wyrozumiałość!

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

A czy kurier podjedzie ponownie po odebranie przesyłek, które powinny zostać dzisiaj wysłane? Godzina graniczna do wysyłania u nas to godzina 13 ( o tej porze była jeszcze awaria) i do przyjazdu kuriera nie udało mi się   niestety wygenerować etykiet. Kurier zabrał tylko to co wcześniej udało mi się zapakować. A co z przesyłkami na które dopiero po usunięciu awarii utworzyłam etykiety i jutro kupujący powinni mieć do odebrania?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@DrukiHD 

Dobry wieczór, 

na wstępie przepraszamy za wszelkie niegodności. 

Jeżeli kurierowi nie udało się w dniu dzisiejszym ponownie do Państwa przyjechać po pozostałe paczki, powinny one zostać odebrane w kolejnym dniu roboczym w ramach odrębnego, nowego zlecenia odbioru. 

W przypadku szczegółowych pytań dotyczących zleceń jak i  odbioru paczek proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dogodny kanał kontaktu:

1) czat,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

W kwestii wszelkich roszczeń w związku z zaistniałą sytuacją mają Państwo prawo do złożenia oficjalnej reklamacji.

W tym celu proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje 
 
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym. 

 

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

No ta zgadza się zero szacunku do sprzedawcy. Za wasze błędy i problemy standardowo odpowiada sprzedawca a wy się schowacie! allegro obniży oceny sprzedawcy, kupujący obniży oceny i wystawi komentarz że nie otrzymał na czas paczki przez wasze problemy, a wy jak i allegro macie gdzieś sprzedawcę niestety. Tak ma to wyglądać że wszystkiemu winny jest sprzedawca??? Takie są realia sprzedaży na allegro!

oznacz moderatorów