anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost przerwa serwisowa 14.03.2021r. godz. 22:00 - 24:00 (2 godziny)

kostas11
#21 Demiurg#

Przekazuję info 🙂

informujemy, że w terminie 14.03.2021 godz. 22:00 - 24:00 (2 godziny) planujemy prace serwisowe naszych systemów informatycznych. Prace podyktowane są troską o niezawodność systemów informatycznych oraz wygodę naszych Klientów. Wybór takiego okna serwisowego ma na celu minimalizację wpływu na realizację usług biznesowych.

Jednocześnie zaznaczamy, że wspomniana przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z Paczkomatów przy użyciu kodu odbioru lub QR kodu, natomiast odbiór paczek za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwy.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą skutków wspomnianych prac serwisowych:

System obsługi Paczkomatów

Będzie działać:

  • Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach (przy użyciu kodu odbioru lub QR kodu);

Nie będzie działać:

  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) - utworzenie przesyłek i wygenerowanie etykiet będzie możliwe po zakończeniu okna serwisowego;
  • Nie będzie możliwości umieszczenia paczek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
  • Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek paczkomatowych przez ShipX (APIX);
  • Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów/Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach takich jak: aplikacja mobilna InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • Nie będzie możliwości przekierowania przesyłek;
  • W trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PUDO;
  • Nie będzie działać usługa eUrząd;
  • Nie będzie działać usługa Lodówkomaty;

System logistyczny

Nie będzie działać:

  • Brak możliwości tworzenia i opłacania przesyłek oraz generowania etykiet dla przesyłek przez API i WebTrucker https://kurier.inpost.pl
  • Brak możliwości tworzenia i opłacania przesyłek oraz generowania etykiet dla przesyłek przez API i Managera Paczek https://manager.paczkomaty.pl/
  • Brak możliwości tworzenia, opłacania przesyłek oraz generowania etykiet dla przesyłek kurierskich przez ShipX (APIX);
  • Nie będzie dostępny Geowidget InPost;
  • Brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach takich jak: Allegro, aplikacja mobilna i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie Inpost.pl;

ShipX

  • W celu zapewnienia aktualnych informacji o liście Paczkomatów pobieranych w oparciu o APIX, Klienci korzystający z APIX muszą zaktualizować (zbuforować) tę listę przed przerwą serwisową. W przypadku próby aktualizacji listy Paczkomatów podczas przerwy serwisowej, zostanie zwrócony błąd http: 404 lub 503;
  • Brak możliwości sprawdzenia statusu przesyłki na stronie Inpost.pl;

InPost Mobile

  • Aplikacja mobilna będzie niedostępna (brak możliwości zalogowania, brak możliwości odebrania paczki zdalnie przez aplikację mobilną) 14.03.2021 między godziną 22:00 a 24:00. Aplikacja będzie działała w trybie offline, ale użytkownik nie zostanie automatycznie wylogowany, a także będzie mógł sprawdzić pobrane wcześniej dane takie jak QR kod czy kod odbioru. Podczas niedostępności przy próbie otwarcia zdalnego aplikacja zwróci błąd z komunikatem ogólnym: "Upsss... coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę.";


Dziękujemy za wyrozumiałość. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Z pozdrowieniami,
Zespół InPost

________
Κώστας
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 ta , nie bardzo mam chęć na pakowanie w niedzielę w godz. 22:00 - 24:00 .tylko czy po serwisie nie będzie ZONK - a    w poniedziałek .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria są firmy co pakują a i też odbioru mają nie działać apka 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów