anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost Przerwa serwisowa 22-23.10.2023, w godzinach 18:00-03:00 (9h)

kostas11
#21 Demiurg#

Przekazuję 🙂

w dniach 22-23.10.2023 (niedziela-poniedziałek), w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin), InPost planuje prace serwisowe. Mimo prowadzonych prac cały czas będzie można odbierać paczki z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR, natomiast zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.

Dodatkowo informujemy, że podczas tej przerwy zostaną przedłużone terminy ważności kodu zwrotu oraz kodu odbioru (o 9h) dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat®.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis wpływu prac na nasze usługi - prosimy o dokładne zapoznanie się z nim.

Będzie działać / będzie możliwe:

  • Wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
  • Strona inpost.pl będzie działać, ale statusy przesyłek nie będą aktualizowane;
  • Tworzenie paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline), przy czym dane zaczytają się dopiero po zakończeniu przerwy serwisowej;
  • Generowanie raportów QlikView;
  • Składanie zamówień w sklepie Out Of The Box;
  • Centrum Obsługi Klienta będzie działało w niedzielę, w godzinach 8:00-18:00.

Nie będzie działać / nie będzie możliwe:

  • Tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat®, a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt), za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą;
  • Generowanie etykiet dla przesyłek – Kurier i przesyłek – Paczkomat®;
  • Korzystanie z usługi InPost Lodówkomat;
  • Generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Manifestowanie przesyłek Allegro International oraz generowanie etykiet;
  • Statusy przesyłek Allegro International nie będą aktualizowane;
  • Manifestowanie paczek **piiip** do SZOP;
  • Wysyłanie komunikatów SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców;
  • Opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • Statusy przesyłek na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker nie będą aktualizowane;
  • Formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • Usługa Urząd24.


Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Dziękujemy za wyrozumiałość.

Pozdrawiamy,
Zespół InPost

________
Κώστας
oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0