anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost zmienił gabaryt paczki

misiu_zdzisiu
#7 Wielbiciel#

Inpost znalazł sposób na dodatkowy zarobek, sami zmienili gabaryt paczki z C na A i pobrał 3,68 zł. Nie wysyłam paczek w gabarycie A, przedmioty które sprzedaję nie mieszczą się w paczce tej wielkości. Wysłałem reklamacje ale odpisali, że jest bezzasadna. Wysłałem odwołanie ale chyba mnie olali. Gdyby zmienili z C na B to jeszcze mógłbym zrozumieć, może ja popełniłem błąd ale gabaryt A to jest 8 cm, nic się w takiej paczce nie mieści. Miał ktoś taką sytuacje? Można z tym coś zrobić? Czy pozostaje po prostu czekać na następną akcje tego typu i dopłacać prezesowi Inpostu do wakacji w Afryce?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Pisz do Allegro to oni są stroną w sprawie.😐

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@misiu_zdzisiu 

Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym BOK za pośrednictwem dostępnych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Celem weryfikacji prosimy o podanie 24-cyfrowego numeru paczki. 

Dopłatę za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu stosuje się zawsze, gdy zweryfikujemy niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem i ma to zastosowanie w górę czyli zmiana z A na B, B na C i A na C oraz w dół z C na B, B na A i C na A.

oznacz moderatorów

misiu_zdzisiu
#7 Wielbiciel#

I co, jeszcze raz mam odbić się od ściany? Coś w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".

Pisałem na reklamacje@inpost.pl, pisałem na imiennego e-maila podanego w odpowiedzi na reklamacje. Jeszcze raz mam pisać?

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

Tak. Masz pracownikowi firmy podać dane które już raz ta właśnie firma sama wytworzyła (numer paczki) i Ci przekazała.

oznacz moderatorów