Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Parę dni temu otrzymałam zwrot jednego zamówienia, którego klientka nie zgłosiła przez Allegro. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt że według śledzenia przesyłki na stronie Inpostu widniała informacja:
14.01.2022 - Umieszczona w paczkomacie
15.01.2022 - Dostarczona
17.01.2022 - Zwrot do nadawcy
Zwykle komuniat o zwrocie nadawcy pojawia się, gdy przesyłka nie została odebrana w terminie. Tutaj mam informację, że przesyłka została odebrana. Gdyby klientka zgłosiła zwrot przez Allegro, czy nawet odesłała przesyłkę na własną rękę to przesyłka otrzymuje przecież inny numer. W tym przypadku wszystko jest podpięte pod jeden, ten sam numer.
Próbowałam się kontaktować z klientką, lecz bez odpowiedzi. Nie wiem kompletnie jak interpretować tę sytuację, i co robić.
@InPost czy mogę prosić o pomoc w tej kwestii?
@Janirka hmm moim zdaniem było tak:
Klientka otworzyla paczkomat - nie wyjeła przesyłki ( nie chciala lub przez roztargnienie) i zamkneła paczkomat
Po dwóch dniach kurier podjechąl chcial włożyć inna paczke a tam nieodebrana wiec zrobił zwrot do nadawcy.
Tylko taka historia pasuje mi do statusów o których piszesz.
Cóz chyba trzeba próbować skontaktować sie z odbiorcą a jeśli to niemożliwe to poczekać na kontakt z Jego strony.
Dzień dobry,
bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia w wiadomości prywatnej na adres pomoc@inpost.pl. W treści wiadomości prosimy o opis sprawy oraz podanie 24-cyfrowego numeru przesyłki.
jedyne wytłumaczenie to multiskrytka , bywa ,że klient nie jest świadom tego ,że w skrytce ma więcej niż 1 paczkę pomimo wyraźnej informacji na wyświetlaczu paczkomatu i wiadomości w telefonie .