Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący otrzymał automatyczny zwrot za zwrot towaru który nie został dostarczony. - Według trackingu inpostu towar został dostarczony do sklepu o 20:24 gdzie sklep jest czynny od 9.00 do 17.00 - Konsultant inPostu twierdzi że zostało podane inne miasto w dostarczeniu ale nie umie określić jakie. Zwrot został przyznany autmatycznie z allegro po zmianie statusu paczki na dostarczony. Co można zrobić w tej sprawie ? Czy kupujący mógł faktycznie wpisać zły adres wysyłki skoro etykieta jest generwona autmatycznie ?
@DominatorGORZOW nie da się cofnąć zwrotu dla kupującego. Konieczne jest wyjaśnienie tego z InPost i złożenie u nich reklamacji. Jeśli kupujący skorzystał z formularza, to adres powinien być poprawny. Podaj proszę numer tego zamówienia, sprawdzę jak etykieta zwrotna została wygenerowana.
14444554228
@DominatorGORZOW dziękuję! Sprawdziłam to, przesyłka została nadana z wykorzystaniem etykiety Allegro, a adres do zwrotu to adres w Gorzowie Wielkopolskim jaki masz podany w zakładce dot. zwrotów.
Okazało się że pan na infolinii inpostu po prostu mnie okłamał - 20 minut nie mógł rozwiązać sprawy więc skłamał odnośnie adresu dostawy, sprawa wyjaśniona z inPostem. Dziękuję bardzo za pomoc
@DominatorGORZOW Kupujący jako otrzymuje kod to nie może zmienić adresu.