Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
@henex_allegro dziękuję za Twoją wiadomośc. Urząd nadania musi się zgadzać z tym, który jest podany na umowie z Pocztą Polską. Rozumiem, że w Twoim przypadku na tej umowie są wypisane wszystkie trzy. Dowiem się jak to rozwiązać w narzędziu Wysyłam z Allegro i wrócę do Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
dnie ta, mam trzy punkty na umowie-czekam na info zwrotne.
Pozdrawiam
henex
@henex_allegro mam już odpowiedź, przepraszam, że musiałeś czekać! W tej sytuacji dodaj proszę trzy razy tę samą umowę własną i w każdej zaznacz jako Urząd nadania inny punkt.
Mam wpisane trzy punkty i mam juz mozliwośc ich wybory, lecz jak wybieram jeden z trzech to komunikat jest: Placówką nadawczą powinna być placówka podana podczas konfiguracji przewoźnika.
@henex_allegro dziękuję za informację! Bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, gdy tylko otrzymam odpowiedź jak rozwiązać ten problem, wrócę tu niezwłocznie!
Czy są już jakieś informacje?
@henex_allegro przepraszam, ale jeszcze nie. Już się przypominałam w tej sprawie.
Jeszcze mogę dopytać czy upewniłeś się, że wpisujesz odpowiedni urząd do odpowiedniej umowy? Nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi od specjalisty, ale pomyślałam, że to może powodować problem. Czyli masz umowę A, B i C i odpowiednio dla tych umów urzędy nadania 1, 2 i 3. Czy na pewno nadając na umowie A jako punk nadania wybierasz 1?
@henex_allegro mam odpowiedź! Potwierdziła moje przypuszczenia.
w ustawieniach umowy własnej możesz podać tylko jeden Urząd nadawczy. Dlatego nie możesz go zmienić później, przy nadawaniu przesyłki. Powinieneś dodać trzy umowy i dla każdej dodać inny punkt, a następnie nadawać przesyłki na tej odpowiedniej.
Usunęłam z konta trzy umowy i chciałam je dodać na nowo i niestety nie można, wypełniam wszystko i na wyborze urzędu pocztowego nic-pole dodać nieaktywne, zróbcie coś proszę z tym " niby udoskonalonym systemem".... nie jest to wogole w żaden sposób pomocne.
Proszę o informację czy to wysyłanie z allegro jest obowiązkowe od lutego, czy można na dotychczasowych zasadach pracować, bez dodatkowych kosztów(wg.ustalonych stawek na umowie)
@henex_allegro czy możesz podesłać zrzut? Rozumiem doskonale, że to może być frustrujące, ale będzie nam znacznie łatwiej znaleźć przyczynę tego problemu gdy zobaczymy to "na własne oczy". Nowa wersja formularz będzie jedyną obowiązującą od połowy lutego, w tej chwili wciąż ją udoskonalamy, a Wasze opinie i sugestie są dla nas bardzo cenne.
Jestem pewna, że uda nam się znaleźć rozwiązanie Twojego problemu.
Nie ma możliwości wybrania urzędu z listy
Kolejny problem do rozwiązania to nadanie z inpost
@henex_allegro Cześć, ten komunikat wskazuje na to, że InPost uniemożliwia zamówienie przesyłki z podjazdem - zatem albo Ty nie masz takiej opcji na swojej umowie, albo masz wpisane w ustawieniach umowy nieaktualne dane do API InPost.
mam taką możliwość i z niej korzystam, muszę mieć minim 5 paczek wtedy mam bezpłatny podjazd. dane API mam skopiowane ze strony inpost z której cały czas korzystam więc nie sądzę że jest nieaktualne.
@henex_allegro najmocniej przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź, już wyjaśniam.
Jeżeli chodzi o pierwszy problem i dodawanie umów z Pocztą Polską. Był to błąd, który został już rozwiązany. Teraz powinna być możliwość dodania urzędu z listy. Gdyby wystąpił problem bardzo proszę zmień 'Nazwę umowy'. Gdy Urząd będzie już wybrany, nazwę będziesz mogła skorygować do właściwej, po aktywacji "Dodaj".
Jeżeli chodzi o drugi problem z InPostem to jesteśmy świadomi tego błędu i pracujemy nad rozwiązaniem, dlatego tymczasowo prosimy o korzystanie ze starszego wyglądu narzędzia Wysyłam z Allegro.
Dziękuje za odp, jeżeli mogę podpowiedzieć, to proponuje przy generowaniu etykiet np z poczty aby były widoczne nicky kupujących np pod nazwą kupującego-znacznie ułatwia to pracę. A ja czekam na odp na temat naprawy inposta.
Pozdrawiam
henex
@henex_allegro bardzo dziękuję za Twoją sugestię! 19 stycznia 2022 wprowadziliśmy tę zmianę. Wyświetlamy login kupującego na etykiecie w polu zawartość przesyłki.
Witam,
Czy problem z inpostem został rozwiązany, nie otrzymałam informacji zwrotnej jak prosiłam.
Pozdrawiam henex