Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem - wystawiłem przedmiot na licytację , w której udział wzięło czterech użytkowników.
Po zakończeniu po upłynięciu kiku dni nie miałem żadnej informacji zwrotnej od kupującego, pomimo pisanych wiadomości do niego. W końcu osoba odpisała na SMS z odpowiedzia " proszę o wycofanie oferty".
Co teraz mam zrobić aby allegro ukarało takiego nieodpowiedzialnego "kupującego", który bierze udział w licytacjach dla sportu zawracając innym głowę? Sytuacja ta może się powtórzyć innym, a chciałbym tego uniknąć.
@Ciociosann W zasadzie nic takiemu nie zrobisz... Jeśli sprzedawałeś z firmowego konta, klient ma prawo zrezygnować z zakupu a Ty możesz wystąpić o zwrot prowizji. Jeśli jednak sprzedawałeś jako osoba prywatna, musicie się dogadać, i możesz takiego delikwenta wrzucić na CL. Jeśli jednak dalej będzie chciał się tak bawić, może założyć kolejne konto i koło się zamyka. Niestety, kupujący na allegro może wszystko. Musimy to wziąć na klatę...
PS. Allegro karze tylko sprzedawców 😉
@Janirka Sprzedawałem z prywatnego konta. Generalnie to chciałby się dogadac normalnie ale się nie da ta osoba to typ uciekający od odpowiedzialności udający, że nie widzi upomnień czy wiadomości. Ja zamiast skupić się na urlopie musze bawić się w zwroty prowizji i za promocję licytacji za wyróżnienie. Jesli tego nie zrobię to allegro zablokuje mi sprzedaż. Bezsensowna strata czasu przez kogoś co sobie znalazł zabawę na allegro. Obsługa też dobra domagaja się każdej złotówki ,a jak ktoś robi sobie jaja licytując co popadnie to nic z tym nie robią.
Możesz zgłosić kupującego do Allegro przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c&subjectId=a6835b66-a...
Otrzyma jakieś upomnienie.
@xyz96 Już to zrobiłem, myslałem jednak , że da się może bardziej zadziałać niz napisać , ąe mi się nie podoba to, ż emnie ktoś zrobił w konia, zabrał czas i nerwy.