Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił negatywną opinię na którą jako sprzedający odpowiedziałem punktując zarzuty. Wówczas usunął tamtego negatywa i wystawił nowego z jednym słowem - porażka. Odpowiedziałem grzecznie i na ten negatyw, ale juŻ minął czas na ponowienie prośby o usunięcie opinii. Teraz poniewczasie KUPUJĄCY ZAPROPONOWAŁ USUNIĘCIE, jak ma tego dokonać? Niestety płacą za to moi kupujący, bo są pozbawieni darmowych przesyłek w ramach Allegro Smart. Takie są skutki pojedynczej negatywnej opinii w wypadku amatorskiej sprzedaży prywatnych przedmiotów prowadzonej sporadycznie na Allegro.
@Carasimus Kupujący może usunąć komentarz w każdym czasie, pisząc do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Pamiętaj jednak, że nie ma on takiego obowiązku. On może usunąć opinię, ale nie musi. Jego nie interesuje, jak to wpływa na Twoją sprzedaż. Na przyszłość postaraj się, aby kupujący nie mieli powodów do wystawiana negatywnych ocen.
Nie zastraszaj kupującego, że musi usunąć ocenę. Nie musi.
Nikt nikogo nie zastrasza, sam po niewczasie zaproponował usunięcie tylko nie wiedział, tak jak i ja sam jak to wykonać. Stąd pytanie. Gdy nie chciał nie byłoby tematu. Interesuje mnie porada techniczna jak i kto to może zrobić. Allegro samo z siebie nie usuwa komentarzy, jeżeli nie naruszają regulaminu, to wiedza wszyscy. I nie tego tyczyło pytanie.
Zapewne kupujący nie chce usunięcia komentarza, allegro nie usunięcie jeżeli nie narusza regulaminu, tak więc trzeba czekać.
zapytaj się o to allegro na ich formularzu
Sprawa została załatwiona we współpracy Allegro i kupującego.