Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zawsze zakupy firmowe robiłam ze swojego konta prywatnego, z zaznaczoną opcją "chcę FV" i podawałam dane do faktury, ale niektórzy sprzedający wystawiają FV jako kupujący zaznaczając na niej: kupujący- osoba prywatna i odbiorca- firma, niektórzy w ogóle pomijają FV na firmę i wystawiaja na prywatną (sic!), rzadko, ale się zdarzyło kilkukrotnie i byłam w plecy na vacie i dochodowym po inspekcji faktur z jpk przez us... dlatego księgowy kręci zawsze na to nosem i postanowiłam nie robić zakupów swoim kontem, a zacząć robić tym "sprzedawcowym".
No i tutaj zaczął się cyrk. Wcześniej mogłam sobie nie odpisywać na wiadomości w stylu: "dziękujemy za zakup", potem: "twoje zamówienie jest przetwarzane", "tutaj masz fakturę" itp. a jak zaczęłam odpisywać, żeby algorytm allegro broń Cię Panie, nie obniżył oceny za brak odpowiedzi o milion punktów np. "ok dziękuję", to znowu automaty sprzedających, albo pracownicy odpisują, że zajmują się wiadomością i odpiszą wkrótce. Czasami na następy dzień odpiszą: "zajęliśmy się zgłoszeniem i dziękujemy :)" i ja w końcu nie wiem, czy znowu mam im odpisywać, że "ok, dzięki", po czym znowu sprzedający piszą, że dzięki za zgłoszenie itp itd.
Jak to jest w końcu liczone? Czy jako sprzedający na Allegro, robiąc zakupy, w ogóle muszę odpisywać na wiadomość od tego, od którego kupuję, skoro to jest wiadomość nie dość, że z automatu, to jeszcze tylko informacyjna, że proszę fv, dziękuję albo inne bzdury. No i jak to się ma do tego, że odpiszę: " ok fajnie fajnie", a automat swoje, ale najgorsze, że na następny dzień znowu ktoś pisze, że po rozpoznaniu spray dziękuje za kontakt, ja znowu mam odpisywać, bo już następny dzień?
Naprawdę łatwo przeoczyć takie rzeczy, a kara za brak odpowiedzi jest wysoka. Jak to jest w końcu?
Pozdrawiam
Na takie wiadomości nie musisz odpowiadać, nie liczą się one w żaden sposób do statystyk.
Ciebie interesuje tylko odpowiedź na pytanie o Twoje oferty.
Naprawdę? Liczą się tylko odpowiedzi do pytań o ofertę? A pytanie do sprzedającego nie?
@Moliland
„Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni, które klienci wysłali poprzez opcję Zadaj pytanie dostępną na stronie oferty. Odpowiedzi powinny zostać udzielone:
Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem”
Wow, czyli tylko pytanie o ofertę. To wiele ułatwia 🙂 dzięki
nie wyobrażam siebie, żeby w fakturze znalazły się dane ine niż wpisane przez ciebie, bo skąd sprzedający ma je wziąć? Piszesz nip i dane firmowe a on pisze bez nip?
co do odpowiedzi - liczy się tylko pierwsza w danym wątku inaczej byśmy do u....j śmierci musieli się tak wzajemnie pozdrawiać 🙂
Tak, niestety US cofnął mi ostatnio dwie FV np. za drukarkę zebra do kodów kreskowych, sprzed 1,5 roku, po weryfikacji jpk. Widocznie są o taki okres w plecy z weryfikacją, ale fakt, sprawdziłam teraz, że nie kliknęłam "chcę FV", więc na Fakturze nie ma nic o firmie, jest tylko osoba prywatna, ani ja, ani księgowy tego nie wyłapaliśmy i musiałam dopłacić VAT kilka stów zupełnie bez sensu, gdybym zrobiła z konta firmowego zakup, to by było z automatu, no wiem, trzeba wziąć na klatę, ale inne rzeczy też (z US) pytali, dlaczego kupujący jest zaznaczony osoba prywatna, a odbiorca firma, co prawda przepuścili, bo artykuł typowo zastosowania firmowego, ale kazali już więcej tak nie księgować, bo mogą być problemy.
No i druga sprawa, ja wiem, że liczy się 1 odpowiedź w wątku, ale ona trwa mimo zmieniających się dób? w sensie, czy na następny dzień, albo dwa dni później dostanę znowu jakieś info o dziękczynieniu, to mogę nie odpisywać? Pytam się bo wolę nie przechodzić na swoim organizmie tych prób, bo nieodpisanie to chyba -100 pkt a to mega rzutuje na sprzedaż w algorytmach wyszukiwania po trafności.