Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jakiś czas temu trafiła do nas na reklamację opona na której rzekomo wyszedł guz. Po obejrzeniu opony okazało się że opona została przebita i była kontynuowana jazda bez powietrza (opona została skapciowana) Oponę przekazaliśmy do laboratorium producenta i on także potwierdził nasze stwierdzenie i uznał że opona została uszkodzona z winy użytkownika. Decyzję z laboratorium producenta wraz z dokumentacją zdjęciową przekazaliśmy nabywcy. Po pewnym czym czasie nabywca zaczął nas wyzywać od oszustów i nam wypisywać że jeżeli nie wymienimy mu opony na nową to będzie nam dodawał negatywne komentarze do produktów i naszych opinii. W dniu 15.03 pisząc nie prawdę dodał fałszywą opinie na temat produktu. Stąd nasze pytanie: czy po przesłaniu dokumentacji zdjęciowej i dokumentu o odmowie reklamacji od producenta do Allegro istnieje możliwość usunięcia krzywdzącej opinii?
@extraoponapl Cześć. Prześlij nam wszystkie materiały przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
@extraoponapl
Na "wyzywanie od oszustów" i szantaż polegający na wypisywaniu "że jeżeli nie wymienimy mu opony na nową to będzie nam dodawał negatywne komentarze do produktów i naszych opinii" - są paragrafy.