Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kazdy z nas sprzedawcow wystawia nowe aukcje, zmienia asortyment, konczy istniejace aukcje itp
Jakis czas temu zakonczylem kilka swoich aukcji, nie byly one aktywne, byly zakonczone. Nie mialem zamiaru ich wznawiac czy wystawiac ponownie. Ku mojemu zdziwieniu i zaskoczeniu dzisiaj dostalem wiadomosc email o usunieciu kilku moich aukcji, ktore podobno byly niezgodne z regulaminem oraz naliczenie mi kary punktowej w panelu sprzedazy z tego powodu. Sprawdzilem i okazuje sie, ze to sa aukcje ktore juz dawno byly zakoczone. One nie byly aktywne, wiec w jaki sposob serwis allegro usuwa nieistniejace w serwisie aukcje? W ten sposob mozna "odkopac" jakas stara aukcje sprzed kilku miesiecy i rowniez ja dzisiaj usunac i naliczyc sprzedajacemu kary punktowe? Czy w tym serwisie panuje odrobina uczciwosci i normalnosci? Jak mozna usunac nieistniejaca aukcje i naliczac kary punktowe? czy mozna sie czuc tutaj bezpiecznie jako sprzedawca? czy kazde logowanie sie to niespodzianka co przyniesie nam "los" ? zgodnie z regulaminem allegro, nie mozna usunac juz usunietej aukcji, gdzie mozna zglosic sie o pomoc ?
@Sprawdzony-Towar sprawdziłam to i widzę, że dzisiaj podjęliśmy działania wobec oferty 17852587132. Masz na myśli tę ofertę czy opisujesz inną sytuację? Jeżeli inną, podaj proszę numer przykładowej oferty.
Tak, byla to jedna z bodajze 3 ofert, ktore byly zakonczone i nieaktywne. A dzisiaj dostalem powiadomienie od was ze o 10:33 usuwacie mi te oferty. Nie mozna usunac ofert ktore juz wczesniej zostaly usuniete prawda? Prosze dzialac zgodnie ze swoim regulaminem. Tak na marginesie, to mnie te oferty w ogole nie interesuja, nie chce po prostu ujemnych punktow do panelu sprzedazy. Tylko i wylacznie chodzi mi o te punkty. Te oferty mozecie usuwac, kopiowac, blokowac, cokolwiek, ale prosze nie przyznawac mi ujemnych punktow za usuniecie ofert, ktorych defacto nie usuneliscie. To jakas pomylka. Rozumiem gdyby oferty byly aktywne i wy je zakonczyliscie, wtedy byloby to zgodne z prawda, czyli zakonczyliscie dzis te oferty o 10:33, ale tych ofert nie bylo dostepnych wiec nie dalo sie ich zakonczyc. Prosze o uczciwosc i przestrzeganie wlasnego regulaminu. Rozumiem ze to pomylka, nic sie nie stalo, tylko prosze nie przyznawac mi ujemnych punktow do jakosci sprzedazy, tylko tyle prosze. dziekuje za pomoc
@Sprawdzony-Towar jedyna oferta, która dziś otrzymała została ukryta to ta, którą wskazała Alicja, czyli 17852587132. Kwestię ujemnych punktów w jakości Twojej sprzedaży już wyjaśniam.
dobrze czekam
@Sprawdzony-Towar czy możesz pokazać mi, gdzie widzisz te ujemne punkty w jakości Twojej sprzedaży za nasze działanie w tej ofercie?