anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać prowizję za koszty wysyłki

maximpreza
#11 Animator#

Dobry wieczór.

Mam taki oto problem. Klient zrobił u mnie 5 zakupów w różnych odstępach czasowych , ale wszystkie jednego dnia. Oczywiście zapłacił za 5 wysyłek. Później zadzwonił i poprosił żebym mu to wszystko wysłał w 1 paczce , bo nie zauważył , że to wszystko w jednym sklepie.

Oczywiście są to drobne rzeczy , więc bez problemu zmieszczę wszystko w 1 paczce.

Za 4 przesyłki zwróciłem klientowi pieniążki. 

Problem polega na tym ,że allegro skasowało mnie prowizję razem w wysyłką .

W zakładce zwrot prowizji nie ma opcji zwrot prowizji tylko za wysyłkę.

Czy ktoś miał już taki problem i sobie jakoś z tym poradził ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mikeza
#21 Demiurg#

@maximpreza  niestety jest to luka, o której allegro zapewne celowo zapomniało. Podczas pytań do Pani ekspert poruszaliśmy ten temat i z tego co pamiętam, to sugerowano, żeby klient anulował zakup i dokonał go ponownie wrzucając wszystko do jednego koszyka i płacąc raz za wysyłke. W praktyce jest to mało realne, żeby kogoś o to prosić.

Spróbuj pisać do pomocy allegro, może zlitują się i zwrócą prowizję od tych wysyłek, innego sposobu chyba nie ma.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

maximpreza
#11 Animator#

Dzięki , tak zrobię

oznacz moderatorów