Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór.
Mam taki oto problem. Klient zrobił u mnie 5 zakupów w różnych odstępach czasowych , ale wszystkie jednego dnia. Oczywiście zapłacił za 5 wysyłek. Później zadzwonił i poprosił żebym mu to wszystko wysłał w 1 paczce , bo nie zauważył , że to wszystko w jednym sklepie.
Oczywiście są to drobne rzeczy , więc bez problemu zmieszczę wszystko w 1 paczce.
Za 4 przesyłki zwróciłem klientowi pieniążki.
Problem polega na tym ,że allegro skasowało mnie prowizję razem w wysyłką .
W zakładce zwrot prowizji nie ma opcji zwrot prowizji tylko za wysyłkę.
Czy ktoś miał już taki problem i sobie jakoś z tym poradził ?
@maximpreza niestety jest to luka, o której allegro zapewne celowo zapomniało. Podczas pytań do Pani ekspert poruszaliśmy ten temat i z tego co pamiętam, to sugerowano, żeby klient anulował zakup i dokonał go ponownie wrzucając wszystko do jednego koszyka i płacąc raz za wysyłke. W praktyce jest to mało realne, żeby kogoś o to prosić.
Spróbuj pisać do pomocy allegro, może zlitują się i zwrócą prowizję od tych wysyłek, innego sposobu chyba nie ma.
Dzięki , tak zrobię