Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Klient zamówił przedmiot z opcją dostawy płatność przy odbiorze. Po czym telefonicznie zrezygnował z zamówienia. Nie zdążyłam jeszcze przygotować etykiety nadawczej. Jak w tej sytuacji odzyskać prowizję? Czy Klient powinien po swojej stronie anulować zamówienie? Skoro przedmiot nie został sprzedany, czy mogę go ponownie wystawić na sprzedaż bądź wznowić? Proszę o pomoc.
nr oferty: 9954540874
Pozdrawiam
Katarzyna Frasz
@elfikzakupy Niech klient anuluje jeśli ma taką możliwość, albo niech zrobi zwrot w zakładce Kupione. Może taż wysłać Ci rezygnację mailem. Wystąp o zwrot prowizji, jeśli wniosek będzie odrzucony, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i załącz dowody na odstąpienie kupującego.
Na przyszłość by uniknąć takich problemów zlikwiduj u siebie opcje za pobraniem i odbiór osobisty to pomaga znacznie mniej problemów z odzyskiwaniem prowizji w przypadku rezygnacji z zakupu przez klienta.
Dopiero wczoraj uruchomiłam możliwość płatności przy odbiorze (do tej pory się przed tym broniłam). Chciałam dać możliwość zakupu tym, którzy nie posiadają konta bankowego... i już się zawiodłam... Oczywiście dziękuję za radę. Już nie mam tej opcji przy moich ofertach. Po co się denerwować na święta 🙂 Pozdrawiam
Dziękuję. Już działam 🙂