anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak odzyskać prowizję

MAMY ROZWIĄZANIE!
FruitOdziez
#1 Nowicjusz#
Jak odzyskać prowizję od nieudanej sprzedaży, DOTYCZY PUNKTU  NR 2 PONIŻEJ,  z powodu nie znajomości zakupów przez kupującego.
klientka dokonywała zakupu 3 razy :
1 - sprzedaż anulowała bo nie wpisała kodu produktu, NUMER ZAMÓWIENIA b88f2a31-becf-11eb-bf09-69631b1c398c  -tu dostaliśmy zwrot prowizji.
 
2- kupiła za pobraniem, ale w opisie do sprzedającego zażyczyła sobie  usługę jakiej nie świadczymy więc nie mogliśmy jej niczego sprzedać  i nic do niej nie wysłaliśmy , klient tego nie anulował, za to ubiegamy się o zwrot i  OTRZYMALIŚMY ODMOWĘ !
NUMER ZAMÓWIENIAfa41c931-bedc-11eb-9a1b-213063f01dc4
 
3- za trzecim razem dopiero kupiła co chciała i towar został wysłany do klienta  
NUMER ZAMÓWIENIA534be391-bee6-11eb-904b-b36489ccc285
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
sophie-bunny
#13 Ambasador#

Złóż odwołanie tu: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

Poproś kupującą, niech anuluje zakup albo prześle mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu i wtedy dołącz je do odwołania.

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@FruitOdziez Do każdej odmowy zwrotu prowizji złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym podaj w nim dowody na rezygnację kupującego. Anulowanie to też rezygnacja. Zamieść też korespondencję, w której po wyborze pobrania kupujący zmienił zdanie.

oznacz moderatorów
FruitOdziez
#1 Nowicjusz#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów