anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać prowizje jeżeli jest brak towaru a paczka za POBRANIEM

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Witam , zdarza się , że klienci zamawiają produkt , nie mamy go na stanie , i nie możemy odzyskać rabatu transakcyjnego , gdyż paczka była zamówiona za pobraniem.

Dzwonię do klienta żeby anulował zakup , i tego nie robi. 

dziękuję z góry za informacje;)

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

@elkarparts nie dogadasz się z klientem to prowizji nie odzyskasz .

oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Okradanie w biały dzień 😕 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@elkarparts ,,klienci zamawiają produkt , nie mamy go na stanie ,, allegro sprzedało , a transakcja nie została zrealizowana z Twojej winy .

oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

No dobrze ale finalnie tak czy siak nie było sprzedaży to skąd prowizja 😉 jak ma się tysiące towarów i każdy jest inny , czasem zdarzają się pomyłki i coś zostaje na allegro , to nie dość że płacimy za wystawienie to jeszzcze naliczanie bez podstawy.

Dobrze , że jest opcja zwrotu prowizji przy wpłacie , wtedy można zwrócić kase i wysłac za pobraniem 😉 

Wyrzucam wszystkie aukcje za pobraniem , na pewno allegro nie dostanie zł za darmo 🙂 

pozdrawiam

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

Bo tak to właśnie jest, jak zabrać hajs to wiedzą jak i robią to od razu bez wyjaśnienia.

A jak masz coś odzyskać to musisz udowadniać, pokazać itd. 🙂 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@elkarparts Allegro ma wiele za uszami ale trzeba na to spojrzeć w ten sposób - usługa wykonana, opłata pobrana - a to, że do transakcji nie doszło to już jakby nie patrzeć Twoja odpowiedzialność.

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

no jak usługa jest wykonana ? 🙂 jeśli nie doszło do sprzedaży i nadania przesyłki to nie doszło do sprzedaży nie było obrotu pieniędzy 😉 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@akcesoriazagrosz Allegro wykonało usługę znalezienia klienta sprzedającemu i obsługę transakcji. To, że nie doszło do sprzedaży to już nie jest wina allegro tylko sprzedającego.

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

masz jakiś punkt regulaminu odnośnie tego lub może ktoś to potwierdzić ? 🙂 

a jak działa to w przypadku gdy kupujący zrezygnuje bo też miewałem problemy ze zwrotem prowizji.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@akcesoriazagrosz 
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/czy-moge-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-...

W przypadku kiedy to kupujący zrezygnuje z zamówienia to jeszcze nie słyszałem, żeby prowizja nie została zwrócona - nawet na allegro lokalnie gdzie z zasady jest ona bezzwrotna.

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

dobrze wiedzieć 😉 bywały i takie problemy bo klienci odsyłali nie robiąc zwrotu na allegro 🙂 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elkarparts Najlepszym wyjściem jest skasowanie opcji "za pobraniem" > coraz więcej sprzedających z tego rezygnuje.

oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

w sumie racja ! dziekuje !

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@elkarparts to samo będziesz miał z opcją odbiór osobisty też skasuj bo identyczne jazdy są niby transakcja jest ale klient nigdy zapłacić nie przyszedł i nie odebrał

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elkarparts @az1rael Może być opcja "odbiór osobisty po przedpłacie" > wtedy jak nie zapłaci, to nie ma prowizji > a jak zapłaci i nie odbierze, to po zwrocie przez AF > występujesz o zwrot prowizji i dostajesz.

oznacz moderatorów