Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , zdarza się , że klienci zamawiają produkt , nie mamy go na stanie , i nie możemy odzyskać rabatu transakcyjnego , gdyż paczka była zamówiona za pobraniem.
Dzwonię do klienta żeby anulował zakup , i tego nie robi.
dziękuję z góry za informacje;)
@elkarparts nie dogadasz się z klientem to prowizji nie odzyskasz .
Okradanie w biały dzień 😕
@elkarparts ,,klienci zamawiają produkt , nie mamy go na stanie ,, allegro sprzedało , a transakcja nie została zrealizowana z Twojej winy .
No dobrze ale finalnie tak czy siak nie było sprzedaży to skąd prowizja 😉 jak ma się tysiące towarów i każdy jest inny , czasem zdarzają się pomyłki i coś zostaje na allegro , to nie dość że płacimy za wystawienie to jeszzcze naliczanie bez podstawy.
Dobrze , że jest opcja zwrotu prowizji przy wpłacie , wtedy można zwrócić kase i wysłac za pobraniem 😉
Wyrzucam wszystkie aukcje za pobraniem , na pewno allegro nie dostanie zł za darmo 🙂
pozdrawiam
Bo tak to właśnie jest, jak zabrać hajs to wiedzą jak i robią to od razu bez wyjaśnienia.
A jak masz coś odzyskać to musisz udowadniać, pokazać itd. 🙂
@elkarparts Allegro ma wiele za uszami ale trzeba na to spojrzeć w ten sposób - usługa wykonana, opłata pobrana - a to, że do transakcji nie doszło to już jakby nie patrzeć Twoja odpowiedzialność.
no jak usługa jest wykonana ? 🙂 jeśli nie doszło do sprzedaży i nadania przesyłki to nie doszło do sprzedaży nie było obrotu pieniędzy 😉
@akcesoriazagrosz Allegro wykonało usługę znalezienia klienta sprzedającemu i obsługę transakcji. To, że nie doszło do sprzedaży to już nie jest wina allegro tylko sprzedającego.
masz jakiś punkt regulaminu odnośnie tego lub może ktoś to potwierdzić ? 🙂
a jak działa to w przypadku gdy kupujący zrezygnuje bo też miewałem problemy ze zwrotem prowizji.
@akcesoriazagrosz
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/czy-moge-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-...
W przypadku kiedy to kupujący zrezygnuje z zamówienia to jeszcze nie słyszałem, żeby prowizja nie została zwrócona - nawet na allegro lokalnie gdzie z zasady jest ona bezzwrotna.
dobrze wiedzieć 😉 bywały i takie problemy bo klienci odsyłali nie robiąc zwrotu na allegro 🙂
@elkarparts Najlepszym wyjściem jest skasowanie opcji "za pobraniem" > coraz więcej sprzedających z tego rezygnuje.
w sumie racja ! dziekuje !
@elkarparts to samo będziesz miał z opcją odbiór osobisty też skasuj bo identyczne jazdy są niby transakcja jest ale klient nigdy zapłacić nie przyszedł i nie odebrał
@elkarparts @az1rael Może być opcja "odbiór osobisty po przedpłacie" > wtedy jak nie zapłaci, to nie ma prowizji > a jak zapłaci i nie odbierze, to po zwrocie przez AF > występujesz o zwrot prowizji i dostajesz.