Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wygenerowałem etykietę z nowego panelu wysyłek i jej nie pobrałem, jak mogę ponownie ją pobrać?
@e-robocze_pl przejdź proszę do zakładki Zamówienia i ustaw filtr "do wysłania", jeśli etykieta została zapisana, będzie tam widoczna i będziesz mógł ją pobrać.
Właśnie tak to nie działa, szukałem wcześniej w ten sposób. Jeśli zaznaczę zamówienie na dole wyświetla się zielony panel i jest opcja "drukuj" wydaje mi się że tam powinna znajdować się możliwość wydrukowania etykiety lecz niestety "drukuj->etykiety adresowe" jest plik do pobrania kompletnie nie przypominający etykiety jedynie dane klienta. Moim zdaniem stary panel był dużo bardziej dopracowany. Chyba, że są opcję o których nie wiem.
@e-robocze_pl dziękuję za wiadomość. Kliknij proszę "Szczegóły" w sekcji "Przesyłki" i wybierz przycisk "DRUKUJ ETYKIETĘ" - wygenerowana wcześniej etykieta powinna zostać pobrana.
Niestety takiej opcji nie mam na swoim koncie, jest tylko możliwość sprawdzenia historii wysyłki.
Miałem to samo 🙂
Wchodzisz w Sprzedaż->Obsługa zamówień->Zamówione przesyłki->obok przesyłki o której mówisz klikasz szczegóły->drukuj-> i rozwinie się opcja wyboru (Etykiety.protokół itp)
Tak ale pobiera się tylko w formacie A4, jak zmienić format na A6
Wejdź na zamówienia i kliknij szczegóły przy danym zamówieniu. Tam powinno to być.
Format możesz też zmienić w opcjach druku. Jak klikniesz drukowanie etykiety.