Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka nie odebrała paczki w terminie i paczka wróciła do mnie. Odebrałam ją, ale klientka chce, żebym jej tę paczkę odesłała jeszcze raz. Jak to zrobić? Klientka zapłaciła za towar. Poniżej wysyłam numery paczki i płatności
Numer paczki pierwotnej: 660166996596500111747800 |
Numer paczki zwrotnej: 630727496503215012648819 |
| Nr płatności: 981b5019-b5e1-49b2-8b35-73256bd6aadc |
@gosia-leon musisz opłacić ponowne nadanie , postępujesz tak samo jak przy pierwotnej paczce .
@gosia-leon Są dwie opcje:
Klientka płaci za ponowną wysyłkę, wtedy sama wysyłasz ponownie paczkę na koszt kllientki.
Klientka zgłasza "zwrot", paczka jest już odesłana, zwracasz klientce wpłacone pieniądze. Klientka może teraz kupić ponownie ten sam przedmiot dostawa smart.
Dziękuję za natychmiastową odpowiedź. Jesteś super!