Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient robi zwrot zakupionego towaru. Otrzymuję informację, że przesyłka (Smart, Inpost) idzie na adres podany w formularzu zwrotu. Mam dwa pytanie:
1. Jak mam przekierować już wysłaną paczkę zwrotną do paczkomatu? - nie mam takiej opcji w aplikacji, a inpost twierdzi, że nie może tego zrobić. I co w sytuacji gdy nie będzie komu odebrać paczki, bo kurierzy jeżdżą do późna? Wróci do nadawcy? Kto pokryje koszt?
2. Jak ustawić opcje zwrotu w salescenter żeby zwroty trafiały do wskazanego paczkomatu / paczkopunktu, a nie na adres zwrotny?
@Idcoin One trafiają na adres a nie do paczkomatu, siedziba firmy. A nie masz kontaktu z kurierem?
Dostałem maila z telefonem. Tylko nie rozumiem dlaczego nie mogę przekierować paczki od razu tylko musze dzwonic do kuriera żeby gdzieś indziej ją zawiózł?
nie ma przekierowania zwrotów. w ogóle.
to, że można się tak dogadać z kurierem, to i tak jest działanie poza nawiasem, a nie legalne przekierowanie
nie da sie przekeirować zwrotów.,
umów się z kurierem w innym miejscu - ja się ze swoim umawiałam pod ostatnią Biedronką będącą na jego trasie, a pod moim domem.
Przecież to nonens. Normalnie można to zrobić w aplikacji.
ty, no ale jak idzie, to o co właściwie pytasz?
1. nie da się, a koszty poniesiesz Ty i na dodatek masz 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia, jak nie odbierzesz będziesz musiał jej szukać bo pewnie wróci na magazyn zwrotów 😞
2. nie da się 😞
dzwoń do kuriera i się umów lub niech zostawi w jakimś punkcie w okolicy, telefon masz w mailu o doręczeniu lub kliknij trzy kropki w aplikacji tam możesz zadzwonić 🙂
Przecież to jest dokładnie to, co normalnie działa w aplikacji Inpost. Kolejne ulepszenie Allegro.