Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w jaki sposób przesłać korektę faktury klientowi, który zwrócił towar? czy załączać korektę do wiadomości i prosić o potwierdzenie przyjęcia w wiadomości zwrotnej? w jaki sposób mogę później takie potwierdzenie załączyć do dokumentów księgowych? czy allegro ma gotową procedurę postępowania w tak oczywistej i częstej kwestii?
@DC43Sklep_pl tak , mailem aczkolwiek potwierdzenie nie jest wymagane , dowodem jest rezygnacja klienta z zakupu oraz potwierdzenie zwrotu środków .
Dziękuję za odpowiedź, czy mogę to zrobić przez wiadomości allegro czy lepiej skopiować adres e-mail i wysłać firmowym mailem?
@DC43Sklep_pl wykorzystując unikatowy adres e-mail przypisany do transakcji wiadomość przejdzie przez CW .Jedyną zaletą wysłania wiadomości przez skrzynkę jest możliwość jej szybkiego odnalezienia i odtworzenia , wysyłając przez CW odnlalezienie jej może zająć trochę czasu .
Dziękuję, ostatnie pytanie co fizycznie mam dołączyć do korekty oddając ją do księgowości? potwierdzenie zwrotu środków? jeśli tak to skąd mam je pobrać?
@DC43Sklep_pl W zasadzie nic nie musisz , potwierdzenie zwrotu środków jakie otrzymałeś na maila oczywiście zachowaj w skrzynce / na wszelki wypadek / , a jak chcesz możesz sobie tą wiadomosc wydrukować i podpiąć do korekty .
Ok, wszystko jasne, wielkie dzięki
Moja księgowa wymaga potwierdzenia odbioru listu wysłanego pocztą tradycyjną i dodatkowo zrzut ekranu z rezygnacji/ze zwrotu zakupu klienta na Allegro
@Jankygaragee zmień księgową bo jest 100 lat za ....no właśnie za czym ,,, rasistą nie jestem