Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 28 kwietnia 2023 roku zakupiłam fotel https://allegro.pl/oferta/fotel-biurowy-z-mikrosiatka-praga-jasnoszary-13626955257?navCategoryId=251...
Fotel niestety nie daje się używać, z uwagi na przekrzywianie się w kierunku przodu i lewego boku. Kontaktowałam się w tej sprawie telefonicznie ze sprzedawcą, który niechętnie stwierdził, że mogę fotel reklamować. Niestety nie mam możliwości skorzystania z formularza reklamacyjnego i nie wiem, jak przeprowadzić reklamację. Klient po dwukrotnej próbie kontaktu drogą e-mailową nie odpowiada na moje zapytania. Otworzyć dyskusji nie mogę, ponieważ już po samym zakupie taką dyskusję prowadziłam. Co mam zrobić w tej sytuacji? Sprzedawca to eboni_pl, a nr aukcji to 13626955257.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Katarzyna Głowacka
@Kasiek_Banderas przepraszam, że nie dostałaś wcześniej od nas odpowiedzi, ale nasz system uznał Twoją wiadomość za spam. Poprosiłam już nas zespół o wznowienie Twojej dyskusji z tym sprzedającym, więc poczekaj proszę jeszcze chwilę.