anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rozliczyć klienta przy zwrocie towaru za przesyłkę pobraniową bez Smarta?

neptu1
#7 Wielbiciel#

Wysyłając towar ponoszę koszt przesyłki pobraniowej bez Smarta. Klient przesyła należność za towar i przesyłkę. Następnie dokonuje zwrotu towaru. Jaką kwotę należy mu oddać, czy za towar i koszt przesyłki, czy tylko za towar?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@neptu1 jak jesteś przedsiębiorcą zwracasz za przedmiot i najtańsza opcje transportu w danej ofercie 

Smart i odbiór osobisty się nie liczy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@neptu1 Koszt zakupu oraz najtańszą oferowaną dostawę w danej ofercie.

oznacz moderatorów