Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam przypadek gdzie kupujący nie zwrócił pełnego zestawu zabawki, po zgłoszeniu reklamacji. Brak pilota w zestawie z traktorem. Konwersacje prowadzimy intensywnie od 2 tygodni. Allegro protect odrzuciło zwrot. Po wysłaniu nagrania wideo, gdzie widnieje brak pilota. Klient domaga się prawnej podstawy do wsztrzymania wypłaty kwoty za reklamacje. Ja proszę o pilot. Proponując obniżoną kwotę wypłaty za przedmiot lub nawet opłacenie w połowie etykiety. Aby wysłać ten pilot. Jak zakończyć pozytywnie taka dyskusję. Oddał bym pełną kwotę, ale dlaczego ja mam być stratny. Nie wiedząc czy hurtownia rozpatrzy mi ta reklamacje bez pilota. Proszę o pomoc i dziękuję. Pozdrawiam
14dni i nadal dyskusja, nie uznałeś nie odrzuciłeś reklamacji?
Nie wydałem decyzji do 14 dni. Uznając reklamacje z automatu czekałem na zwrot. Otrzymałem bez pilota który był w zestawie zabawki.
Czyli w zasadzie nie odnosząc się do reklamacji, teraz kupujący może oczekiwać zwrotu środków.
@BrukoSK a reklamacja czego dotyczyła ? braku pilota ? prosta sprawa, jak uznajesz reklamację to dosyłasz pilot, lub dokładasz do zestawy i odsyłasz 🙂 lub zwracasz całą kasę, jak odrzucasz reklamację bo masz dowód/pewność że był w zestawie odrzucasz reklamację z uzasadnieniem, i temat zakończony a nie dyskusja 14 dni 😄
Jakie etykiety płatne na pół co Ty obudziłeś się i wpadłeś na pomysł że dziś zaczniesz się bawić w sklep ?
Nie wydałem decyzji do 14 dni. Uznając reklamacje z automatu, czekałem na zwrot. Otrzymałem bez pilota który był w zestawie zabawki.