anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rozwiązać dyskusje

BrukoSK
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam przypadek gdzie kupujący nie zwrócił pełnego zestawu zabawki, po zgłoszeniu reklamacji. Brak pilota w zestawie z traktorem. Konwersacje prowadzimy intensywnie od 2 tygodni. Allegro protect odrzuciło zwrot. Po wysłaniu nagrania wideo, gdzie widnieje brak pilota. Klient domaga się prawnej podstawy do wsztrzymania wypłaty kwoty za reklamacje. Ja proszę o pilot. Proponując obniżoną kwotę wypłaty za przedmiot lub nawet opłacenie w połowie etykiety. Aby wysłać ten pilot. Jak zakończyć pozytywnie taka dyskusję. Oddał bym pełną kwotę, ale dlaczego ja mam być stratny. Nie wiedząc czy hurtownia rozpatrzy mi ta reklamacje bez pilota. Proszę o pomoc i dziękuję. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

14dni i nadal dyskusja, nie uznałeś nie odrzuciłeś reklamacji?

oznacz moderatorów

BrukoSK
#7 Wielbiciel#

Nie wydałem decyzji do 14 dni. Uznając reklamacje z automatu czekałem na zwrot. Otrzymałem bez pilota który był w zestawie zabawki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli w zasadzie nie odnosząc się do reklamacji, teraz kupujący może oczekiwać zwrotu środków.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@BrukoSK a reklamacja czego dotyczyła ? braku pilota ? prosta sprawa, jak uznajesz reklamację to dosyłasz pilot, lub dokładasz do zestawy i odsyłasz 🙂 lub zwracasz całą kasę, jak odrzucasz reklamację bo masz dowód/pewność że był w zestawie odrzucasz reklamację z uzasadnieniem, i temat zakończony a nie dyskusja 14 dni 😄

Jakie etykiety płatne na pół co Ty obudziłeś się i wpadłeś na pomysł że dziś zaczniesz się bawić w sklep ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

BrukoSK
#7 Wielbiciel#

Nie wydałem decyzji do 14 dni. Uznając reklamacje z automatu, czekałem na zwrot. Otrzymałem bez pilota który był w zestawie zabawki.

oznacz moderatorów