Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
powoli rozkręcam sprzedaż na Allegro i denerwują mnie 2 rzeczy o zastanawiam się czy da się to jakoś sprawdzić :
1. Czasem zmieniam czas dostawy oferty i ktoś kupi z dostawą 7dni, następny 3 dni, a jeszcze następny 1 dzień. Jak mam sprawdzić ile mam czasu na dostawę ? Nigdzie nie widze z jakim terminem dostawy kupił klient, przy małej ilości zamówień da się to ogarniać, ale przy większej to abstrakcja, bo przecież może się okazać, ze mimo, ze ktoś kupił drugi to i tak muszę mu wysłać towar pierwszemu…
2. Jak sprawdzić szczegóły zamówienia takie jak rozmiar bez wchodzenia w link do aukcji. Załóżmy sprzedam koszulkę i mam ją w 5 rozmiarach. Jak sprzedam jakaś to nigdzie nie ma podglądu jaki rozmiar, muszę odszukać to zamówienie i wejść w link żeby mnie przekierowało na stronę produktu. Trochę bez sensu, jedyne co wymyśliłem to wpisywać zawsze rozmiar w tytuł aukcji😅
@bartiquan cześć
1 Odradzam kombinowanie z czasem wysyłki. Allegro przy zakupie pokazuje średni czas dostawy z ostatnich 30 dni. Jeśli Twój średni czas dostawy będzie wynosił np 4 dni a nagle zmiienisz czas wysyłki na 7 dni to kupujący nadal będa widziec komunikat " za 4 dni u Ciebie" - ponieważ jest on wyliczany na podstawie miedzy innymi wczesniejszych wysyłek. Potem kupujacy bedą mieli pretensje że nie wysłałeś w określonym czasie. My nauczeni doświadczeniem pilnuemy nie tyle dni co nawet GODZIN granicznych wysyłki. Jeśłi mamy ustawione że wysyłamy zakupy zrobione do godz 11 to jesli wplata wchodzi o godzinie 11:01 to już tego zakupu nie wysyłamy. Własnie dlatego aby zachować stabilne komunikaty dla kupujących i aby potem system allegro nie wprowadzał ich w błąd.
2 Tak najlepiej po prostu ceche cherakterystyczną wpisywać w tytule( np rozmiar). U nas np czesto sie powiela dokładnie ten sam produkt z różnych firm. W tej sytuacji czesto w tytule podajemy nazwe marki lub jej skrót co pozwala potem uniknąć pomyłek
To teraz jestem w szoku... A co w przypadku, gdy jest nowa aukcja i jeszcze nic nie wysłałem ? Np. mam ustawione 2 dni i zamówią 3 osoby, nagle mam info od producenta, że jest przestój i towar będzie za 14 dni to zmieniam dostawę na 14 dni i i 4 osoba dalej widzi, że 2 dni ? Wprowadzam w błąd klienta i nie mam na to żadnego wpływu...