anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak szybko allegro odblokuje zawieszone konto?!!!

tani__armanii
#7 Wielbiciel#

Witam, allegro zablokowało nam 2 konta, ponieważ na jednym praktycznie już nie używanym nie odpowiedzieliśmy na dyskusje. Cała firma pochorowała się na covid. Robiliśmy co możemy po powrocie do pracy ale nie zauwazyslismy dyskusji. Allegro zworiclo klientowi środki z programu ochrony kupujących. Zwróciliśmy sami dodatkowo klientowi drugi raz kwotę eliksirem, wysłaliśmy też przelew również natychmiastowy czyli eliksir do Programu Ochorny Kupujących. Przez cały nie otrzymaliśmy odpowiedzi kiedy można liczyć na odblokowanie konta. Co mamy zrobic? Jesteśmy wieloletnim klientem. Jedna sytuacja sprawia zablokowanie 2 kont i nikt nie jest w stanie nam pomóc. Czujemy się bezradni!! Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Nie dowiesz się tutaj, jak szybko Allegro odblokuje konto. Dowiesz się tego tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@tani__armanii jak zwrócili klientowi to po co drugi raz to robiłeś, było tylko oddać allegro 🙂

Napisz maila i czekaj na odpowiedź, jeśli tylko to było przyczyną to powinni szybko odblokować po wywiązaniu się z zobowiązania 🙂

A tak na marginesie z regulaminu 🙂

W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Allegro.pl rekompensaty na rachunek o numerze 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

tani__armanii
#7 Wielbiciel#

Zdenerwowany człowiek wykonuje nieprzemyślane ruchy🤷‍:płeć_żeńska: Dzięki, fragment regulaminu na pewno się przyda. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@tani__armanii Tak szybko jak szybko rozwiążesz problemy, które masz z Allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tani__armanii Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w korespondencji mailowej, którą już z nami prowadzisz w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

tani__armanii
#7 Wielbiciel#

Jestem pracownikiem i czuję się odpowiedzialna za brak odpowiedzi w dyskusji. Trudno spokojnie czekać kiedy firma traci klientów i zamówienia. Mam ogromną nadzieję na szybkie rozwiązanie sytuacji. Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów