anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak to jest anulowaniem już wysłanej i zaginionej przesyłki,

strefagierbedzin
#9 Pomysłodawca

zaginiona przesyłka z allegro delivery, klientka żąda zwrotu pieniędzy, ale to ni my zagubiliśmy przesyłkę , co dalej w tym przypadku...prosze o informację 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@strefagierbedzin Reklamację każdej przesyłki w ramach Allegro Delivery, niezależnie od metody dostawy, możesz złożyć do nas za pomocą formularza reklamacyjnego, który znajdziesz w Zamówienia i zwroty > Przesyłki i podjazdy > Zamówione przesyłki. Wybierz konkretne zamówienie, które chcesz zareklamować, wejdź w szczegóły zamówienia i skorzystaj z przycisku Reklamuj dostawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów