Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak umożliwić wysłanie zwrotu kupującemu? Czegoś chyba nie zrobiłam bo kupujący nie może zwrócić mi towaru. Obie mamy smart. Czy można to jakoś odkręcić?
@ZankaGlam Kupujący zawsze ma możliwość wysłania zwrotu. Po prostu idzie na pocztę, płaci i wysyła. Chyba że chodzi Ci o DARMOWY zwrot. Wtedy musisz wysłać towar do kupującego paczkomatem InPost. Nawet bez Smart paczkomatem można odesłać za darmo. Robi się to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-darmowego-zwrot...
Innymi metodami zwrócić można wtedy, gdy Twoje oferty są wyróżnione ikoną Smart, a kupujący wykupił Smart. Tu instrukcja; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Tu o to chodzi : na tej aukcji chyba nie zaznaczyłam warunków zwrotu. Czy da się to odkręcić? Sprzedający nie uzupełnił warunków zwrotów w swoich ofertach. Sprawdzisz to w części Zwroty na stronie oferty. Aby móc skorzystać z darmowego zwrotu, konieczne jest uzupełnienie tych warunków przez sprzedającego. Wybraną opcją dostawy było Allegro
Nie, po zakupie nie da się tego odkręcić. Warunki zwrotów muszą być ustawione przed zakupem.