Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, zakupitam towar, który miat byé 31 pazdziernika.
Skontaktowatam sie z panem, który to sprzedaje i
poinformowat mnie, ze paczka zagubita sie miedzy
oddziatami InPost. Teraz mam problem, bo paczka dotarta 6 listopada a juz otrzymatam zwrot za towar plus przesytka z konta allegro. Za towar zaptacitam Panu sprzedajacemu, z kolei jak wyglada zwrot za przesytke. Jak to rozwiazac i
uregulowac naleznosé. Porsze o pomoc. Pozdrawiam
serdecznie.
Zwrot z Allegro w formie rekompensaty z Allegro Protect?
Tak, Allegro Protect. Otrzymałam 100 % zwrot. Indywidualnie rozliczyłam się ze sprzedającym po otrzymaniu przesyłki, ale mam zagwostkę co z kurierem, bo wychodzi na to, że za darmo to zrobił. Chciałabym być w porządku.
100% zwrot za towar jak i dostawę.
I co możesz zrobić z tym? ale wiesz że Allegro wypłaciło Ci rekompensatę to towar jest(był) ich.
To powinnam wysłać zwrot kosztów na ten sam numer konta, co wysłało allegro i oni rozliczą się ze sprzedającym ?
Pierwszy raz taka sytuacja i nie wiem jak wybrnąć. Na koncie bankowym mam numer konta zwrotu kosztów. Z kolei sprzedający podał inne konto do rozliczenia, przykładowo 80 zł, ale nie uwzględniono kuriera i jak tego kuriera rozliczyć. Obawiam się, że popełniłam błąd i za szybko rozliczyłam się ze sprzedającym.
Z tym bywa rożnie, z reguły nic z tym Allegro nie robi, towar zostaje u kupującego.
Czy jakiś kontakt z allegro jest dostępny, aby ewentualnie dopytać? Czy zostawić temat? Sprzedający zadowolony, bo ma pieniądze, z kolei ja zadowolona, bo mam towar, który chciałam. Żeby po jakimś czasie się nie okazało, że są jakieś długi. Idę z myślami na przód.
@Client:102022138 napisz proszę do nas za pomocą formularza i podaj numer zamówienia, którego to dotyczy, Doradcy sprawdzą wniosek Allegro Protect i pokierują, co należy zrobić dalej.