anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustosunkować się do klienta, który ciągle wysyła wiadomości

Labootik
#7 Wielbiciel#

Mamy klienta, który od kilku dni pisze cały czas. Wiadomości są niemerytorycznie i nie dotyczące zamówienia. Pan ewidentnie ma ochotę na pogadanki towarzyskie, a my musimy mu cały czas odpisywać, aby nie stracić punktów do statystyk. 
Czy możemy coś zrobić z takim klientem? Obawiam się, że odpowiedź z wyraźną sugestią zakończenia rozmowy sprawi, że dostaniemy negatywną opinię. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

maxr01
#17 Koryfeusz#

Do statystyk liczy się 1-sza odpowiedź. Na resztę daj mu jakiś  "bzdetny" e-mail.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów