anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć swoje dane z konta allegro? Zależy mi aby usunąć numer konta .

Wiktorek1402
#2 Obserwator#

Jestem początkującym sprzedawcą ,wczoraj pierwszy raz wystawiłam coś na sprzedaż na swoim koncie allegro , dziś dostałam wiadomość na email - typowe naciąganie,wyłudzanie danych. Naturalnie zgłosiłam sprawę ,ale po przeczytaniu kilku artykułów z problemami jakimi borykają się tu sprzedawcy chciałabym usunąć swoje dane odnośnie konta bankowego ,ponieważ wczoraj je potwierdziłam , a dodatkowo przesyłanie zdjęć dowodu tożsamości jest bezsensowne i nie uzasadnione skoro potwierdziłam swoje dane poprzez przelew ze swego konta bankowego. Nie chcę usówać ogólnie konta,bo czasem coś zamawiam,ale chcę usunąć swoje dane wraz z ogłoszeniami które wczoraj wystawiłam. Dodatkowo chcę uregulować należność za promowanie ogłoszenia,ale nie mogę zrobić przelewu ponieważ jest to 0,99 zł,a gdy wpisuję pełne 1 zł to odrzuca transakcję. Jak mam to zrobić? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Wiktorek1402 wybierz opcję przelewu tradycyjnego nadpłata np 2 zl(będziesz mogła wpłacić dowolną kwotę). Jak nie zweryfikujesz to konto do wypłat nie będzie potwierdzone.

oznacz moderatorów

Wiktorek1402
#2 Obserwator#

Mam już potwierdzone konto i zweryfikowane. Głupotą jest ,że jeśli potwierdziłam tożsamość poprzez przelew bankowy to dodatkowo trzeba jeszcze potwierdzić zdjęciem dowodu osobistego, nigdzie tak nie ma tylko tu jakieś chore wymagania. Mój numer do wpłat jest już widoczny na moim koncie i właśnie to chcę usunąć ,bo jeśli nie dodam zdjęcia dowodu osobistego to i tak nie otrzymam wypłaty jeśli coś sprzedam. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To nie Allegro wymaga a operator płatności, nie wyślesz nie aktywują konta.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#