anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak walczyć z nieuczciwym allegro?

autobi_pl
#8 Zapaleniec#

Mam problem z allegro. Od miesiąca działali nie zgodnie z regulaminem w stosunku do mnie wiele razy. Ich pracownicy nie odpowiadają na moje reklamacje i pytania. Nie wywiązują się z umowy i działają wprost na moją szkodę mam na to dowody.

Jestem ugodowy, napisałem chce tylko jakąś minimalną rekompensatę w postaci darmowego abonamentu na miesiąc, bo to po ich błędach ja straciłem masę czasu aby to wszystko odkręcić, nic mi nie odpisali na 2 reklamacje.

Jakie mogę podjąć kolejne kroki, czy jedyna opcja to iść do kancelarii prawnej? Czy jakieś instytucje lub procedury mogą być dla mnie pomocne w egzekwowaniu należycie wykonanej umowy przez allegro?

Nie jestem konsumentem, działamy jako SP. Z O.O.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

milka1234567890
#18 Luminarz#

Zajęci są.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Jakieś przykłady?

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @autobi_pl. Proszę, doprecyzuj które zgłoszenie masz na myśli? Widzę, że na koncie autobi_pl masz sporo zgłoszeń mailowych i niektóre z nich odnoszą się do innego konta. 
Podaj numery reklamacji - przyjrzę się temu. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

autobi_pl
#8 Zapaleniec#

Reklamacja 1: nr sprawy 44244990 złożona 26.08.2024
Reklamacja 2: nr sprawy 44517243 złożona 09.09.2024

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @autobi_pl. Skontaktuję się w Twojej sprawie z zespołem, który zajmuje się Twoimi zgłoszeniami i poproszę o jak najszybszą odpowiedź.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

autobi_pl
#8 Zapaleniec#

W dalszym ciągu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Przypominam Regulamin Art 16 ppkt 16.5.

Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @autobi_pl. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie na odpowiedź. Odnośnie reklamacji 44244990 skontaktowałam się już bezpośrednio z odpowiedzialnym zespołem i poprosiłam o pilne podjęcie sprawy - proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. 
W zgłoszeniu 44517243 odpowiedź otrzymałeś 15 września.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

autobi_pl
#8 Zapaleniec#

To nie jest odpowiedź na moją reklamację i żądanie rekompensaty, która została zignorowana jak to macie w zwyczaju. Udajecie ślepych i nie odpisujecie celowo na moje wiadomości tylko wysyłacie swoje informacje nie związane z moimi pytaniami. Oddaliście mi tylko moje bezprawnie zabrane pieniądze a reklamacja jest na wasze działanie wbrew regulaminowi, polecam go w końcu przeczytać. Mam prawo żądać zadość uczynienia i żądam także czekam na uznanie dwóch reklamacji, które udajecie że nie istnieją. Co za [edycja] tam siedzi w tym dziale bezpieczeństwa i celowo mi nie odpisuje pomimo, że już kilkukrotnie to zgłaszałem i moderatorzy to zgłaszali? Naprawdę nie chce mi się z wami pisać ale nie odpuszczę wam bo nas sprzedawców ciśniecie a sami macie w d*pie swój regulamin i jego postanowienia.

oznacz moderatorów