Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z allegro. Od miesiąca działali nie zgodnie z regulaminem w stosunku do mnie wiele razy. Ich pracownicy nie odpowiadają na moje reklamacje i pytania. Nie wywiązują się z umowy i działają wprost na moją szkodę mam na to dowody.
Jestem ugodowy, napisałem chce tylko jakąś minimalną rekompensatę w postaci darmowego abonamentu na miesiąc, bo to po ich błędach ja straciłem masę czasu aby to wszystko odkręcić, nic mi nie odpisali na 2 reklamacje.
Jakie mogę podjąć kolejne kroki, czy jedyna opcja to iść do kancelarii prawnej? Czy jakieś instytucje lub procedury mogą być dla mnie pomocne w egzekwowaniu należycie wykonanej umowy przez allegro?
Nie jestem konsumentem, działamy jako SP. Z O.O.
Zajęci są.
Jakieś przykłady?
Cześć, @autobi_pl. Proszę, doprecyzuj które zgłoszenie masz na myśli? Widzę, że na koncie autobi_pl masz sporo zgłoszeń mailowych i niektóre z nich odnoszą się do innego konta.
Podaj numery reklamacji - przyjrzę się temu.
Reklamacja 1: nr sprawy 44244990 złożona 26.08.2024
Reklamacja 2: nr sprawy 44517243 złożona 09.09.2024
Dziękuję, @autobi_pl. Skontaktuję się w Twojej sprawie z zespołem, który zajmuje się Twoimi zgłoszeniami i poproszę o jak najszybszą odpowiedź.
W dalszym ciągu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Przypominam Regulamin Art 16 ppkt 16.5.
Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.
Cześć, @autobi_pl. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie na odpowiedź. Odnośnie reklamacji 44244990 skontaktowałam się już bezpośrednio z odpowiedzialnym zespołem i poprosiłam o pilne podjęcie sprawy - proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.
W zgłoszeniu 44517243 odpowiedź otrzymałeś 15 września.
To nie jest odpowiedź na moją reklamację i żądanie rekompensaty, która została zignorowana jak to macie w zwyczaju. Udajecie ślepych i nie odpisujecie celowo na moje wiadomości tylko wysyłacie swoje informacje nie związane z moimi pytaniami. Oddaliście mi tylko moje bezprawnie zabrane pieniądze a reklamacja jest na wasze działanie wbrew regulaminowi, polecam go w końcu przeczytać. Mam prawo żądać zadość uczynienia i żądam także czekam na uznanie dwóch reklamacji, które udajecie że nie istnieją. Co za [edycja] tam siedzi w tym dziale bezpieczeństwa i celowo mi nie odpisuje pomimo, że już kilkukrotnie to zgłaszałem i moderatorzy to zgłaszali? Naprawdę nie chce mi się z wami pisać ale nie odpuszczę wam bo nas sprzedawców ciśniecie a sami macie w d*pie swój regulamin i jego postanowienia.